Gå til innhold

Opphovna føtter..vanlig i 3.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det sånn at dette er ganske vanlig på slutten? men er det sånn at man bør dra til lege når man hovner opp? Mine føtter har hovna opp litt siden mandag. Dvs kun fotbladet..kjenner liksom litt vann under hunde, blitt tjukkere. Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine føtter har også hovnet opp, det er nok en del vann. Skoene er for trange og jeg føler jeg på en måte ikke klarer å krølle tærne som før. Jeg hovner ekstra opp når jeg har stått og gått lenge. Så jeg pleier å sitte med beina høyt om kvelden eller når jeg har tid og setter meg ned. Du trenger ikke å dra til lege i utgangspunktet, men blir det mye opphovning rundt ellers også på kroppen, med hodepine uvelhet og høyt bt ville jeg snakket med lege/jordmor.

Men opphovne føtter er normalt i slutten :)

Skrevet

Ja, har hørt om veldig mange med dette problemet..så er vel vanlig. Sliter også md å røre tærne skikkelig..føles så rar hele foten..hehe. Går i adidas-slippers her om dagen, er så varmt også. Pleier også å legge føttene i sofaen på en pute om kveldene. :)

Har time til lege om 1 uke, så får vise han da, dersom det ikke blir så ille at jeg må oppsøke han før den tid. Håper ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...