loffmusa Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 hvordan er din? merke,pris har den 3 hjul og håndtak,så den også kan brukes som vogn.? hva anbefaler dere ?
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Billigsak fra Biltema, lett og funksjonell. Ikke håndtak eller tre hjul (bruker bæresele ved behov når vi har småunger i hus). Kostet vel rundt tusenlappen. Hva jeg anbefaler kommer dønn an på behovet ditt. Om du skal ha en som dobler som vogn er Croozer et ålreit og økonomisk alternativ. Nordic Cab er kjent som den beste, men koster flesk og er neppe verdt det for normalbrukeren.
loffmusa Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 nordic cab er rå dyr... Croozer har jg faktisk ikke hørt om.. lurer på merida.. Noen andre????
NormaJean Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 croozer er jo også ganske dyr da, 2 seteren koster vel 3500kr eller noe sånt. Vi har valetti, den har med hjul til trilling og håndtaket har brems også. Veldig fornøyde. Fikk den til bryllupet, men den er kjøpt fra denne nettsiden. PÅ salg nå til 1650kr, det er en veldig god pris http://bikeshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=7974 de har også en fra merida på salg til 1999kr.
snartmammapåny Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Vi har den som g-sport solgte til kr 799 tidligere i sommer. Normal pris nå er vel rett over 1200,- Helt enkel henger. Passer godt til mitt bruk. Er bare en sykkelhenger,ikke slik man kan bruke som vogn, men er fin å sykle med og det er jo først og fremst det jeg bruker den til. Har en 2åring, så om vi ikke skal sykle så går han selv, så trenger ikke om å ha vognen til en hver tid. Når vi sykler så sykler vi.
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Croozer kommer på tilbud til rundt 1600 minst et par ganger i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå