Berta_78 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Gir forstatt begge deler. MMe mest fordi han er ganske tynn, så jeg vil være sikker på at han får i seg næringsstoffene han trenger. Hen er 11,5 mnd. Dagen: ca 07: Litt mm ca 08: Grøt + vann ca 10: mellommåltid; litt brød, frukt, grønnsaker, yoghurt eller noe + vann ca 11: Stor flaske mme før soving. ca14: brødskive med leverpostei + vann ca 16.30: middagsglass, så frukt + vann ca 18.30: grøt + vann ca 19: stor flaske mme på sengen
loffmusa Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 her er kl slettene varierene men frokost: brød + lettmelk lunch : grøt + vann så spiser hun enten middagsglass eller så eter hun dt vi eter.. Hun elsker ALL mat Kvelds: brødskiver+ litt lettmelk/ vann og litt mme før senga. nå sier HS at MME skal helt vekk.. og grøten.. hva skal man fylle det tomrommet der med? 3 måltider me brød blir for ensidig... Hvorfor ikke grøt...
Berta_78 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Vet ikke... Som sagt får gutten min fortsatt grøt. . Mener da å huske at niesen min spiste sånn fullkornsgrøt med eple da hun var 1,5 år i hvert fall...? Hvis du får noe fornuftig svar, la oss høre det! Gullet er laktoseintolerant, så han kan ikke få vanlig melk (yoghurt går greit), han får sånn spesial-mme fra apoteket. Den tror jeg vi holder på litt til, altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå