Ingen_nick_ledig Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Skulle vaske bade-shortsen til mannen, og tenkte jeg for en gangs skyld skulle lese vaskeanvisningen... Fann ikke noe vaskeanvisning jeg, men en lapp der det sto: "Wash this when dirty"... eh, ja vel?? Hvem som kommer på å skrive noe sånt da??
MineNydeligeBarn Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 he he.... Ja det samme står i en puma joggebukse som en av mine har. Tenker bare: å sier du det???? vaske når den er skitten? ok tusen takk for opplysningen.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hehe... Ja, men det er det jammen ikke alle som gjør så det er kanskje like greit at det står!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Litt sånn som warningen som stod på Pepsien her om dagen; "drink, then swallow". Lurer egentlig litt på hva andre alternativer man har...?
*smula* Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Mannen har en genser som det står (fritt oversatt) -vaskes med innsiden ut -ikke tørketrommel -tørkes flatt -ikke blekes -eller gi den til din mor, hun vet hvordan man gjør det.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Hadde en genser en gang som var merket "vaskes separat, eller sammen med like farger". Dette var på sent 80-tall og genseren var mildt sagt farge rik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå