Gå til innhold

Hormonell og sliten :)


LykkeLi:D

Anbefalte innlegg

Hei,

 

er det flere som kjenner at hormonene raser i kroppen? Jeg har vært litt opp og ned i humøret, men i dag slo det til for fullt. Det begynte med at jeg skulle sende halvannetåringen min til besteforeldre for en natt eller to (så jeg får hvilt litt ekstra). Tårene strømmet på og neimen om de vil gi seg...

 

Det hjelper vel ikke at jeg fortsatt er helt tom for energi, kvalm og blir sliten av den minste ting. Er sykemeldt og syntes det er utrolig kjedelig. Suller rundt hjemme alene, blir sliten av småting og orker ikke stort. Er 12 uker nå så hadde håpet alt skulle bli litt lettere. Er det noen som kjenner seg igjen??? Med førstmann var jeg finfin de 3 første månedene, ganske dårlig med svangerskapsmigrene i måned 4 og 5, så fin resten av svangerskapet - nå er alt annerledes.

 

Jeg passet t.o.m å vente med å bli gravd med nr 2 til jeg følte meg "helt ovenpå" etter nr 1 og hadde fått trent opp kondisen godt, hadde satset på å skulle opprettholde formen i svangerskapet, men det har ikke gått så langt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann:)

 

neida, er ikke bare deg.

jeg føler meg faktisk som et monster om dagen,krangler med samboeren om alt og ingen ting. sover kjempe mye, nå har jeg sovet 26 timer på to døgn. mye vondt i huet. og tårene, for ikke å snakke om de, hva er det å grine av å se på allsang på grensen liksom hehe:) men venter bare på at jeg skal få igjen litt energi jeg, er så tungt å ikke orke å støvsuge en gang.

håper det blir noe lettere vider ei svangerskapet.

 

lykke til du også:)

 

mammasiw:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der,ja. Bare det blir sagt ett skeivt ord så kjefte æ så ungene spring på romman til det gir seg.Griner bare jeg blir litt rørt eller noe går galt. Trur det er min feil,liksom. Eksplodere hvis æ føle meg oversett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...