Gå til innhold

Fascinerende uttalelser fra barnevognsdebatten ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk, en spør: "Hvilken vogn anbefaler du", eller noe i den duren.

Så svarer mange, men i sånn ca halvparten av tilfellene blir det på slutten slengt på et:

"...vi har ikke noen erfaringen med den enda siden babyen ikke er født, men så langt er vi kjempefornøyd!"

Ehh... Hvordan kan man være kjempefornøyd med noe man aldri har fått prøvd ut eller fått noen erfaring med? Blir ikke det litt feil å anbefale andre en vogn man faktisk ikke har prøvd ut selv? Er jo litt forskjell på å trille den 1 runde i butikken og rundt stuebordet hjemme, og å prøvde den ute på asfalt, i butikker, snø, slaps, med både bag og sportsdel og slikt ;-) Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har vel sondert terrenget før man kjøper. Man vet den vogna har mange egenskaper man er ute etter, man liker utseende,sammenslåingen og størrelsen.

Så jeg er uenig med deg HI.

Man vet mye om en vogn når den står i stua.

Skrevet

Jeg er enig i at man vet mye om en vogn som står i stuen, men det er likevel ikke det samme som å ha prøvd den ut over minst noen uker. Jeg har brukt mye tid denne gangen på å komme fram til hvilken vogn jeg tror vil bli perfekt for oss og vårt bruk, og er fornyød med valget så langt, men jeg aner jo ikke hvordan den egentlig fungerer. Selv om vognen nå virker god, så kan det godt være jeg får en annen oppfatning etter å ha brukt den i 6-12 mnd, det ville ikke være første gang jeg må skifte mening om en vogn jeg trodde ville være perfekt i så fall ;-)

Så jeg er litt enig med dere begge. Man vet en del ja, men man har faktisk ikke erfaring og bør derfor være forsiktig med å anbefale videre utne å presisere at man faktisk ikke har erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...