Gå til innhold

Facebook og bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har facebook vet jo at andre kan legge ut bilder fra fks festr osv og tagge folk så da kommer disse bildene opp på deres profil side hvor dere har bilder.

Vel, for over 1 år siden hadde ei veninne fest og for et par mnd siden ble bildene lagt ut på facebook hvor bildene ble tagget og han ble tagget hvor han satt og koste me eksen og satt ved siden av eksen og holdt rundt osv.(legger til at da disse bildene ble tatt var ikke vi sammen ikke og heller ikke var de sammen)

Jeg sa til sambo at jeg synes han kune fjerne taggen og spørre hun som la ut bildene om hun kunne fjerne de to hvor bare Han og eksen var på MEN det gadd han ikke, han sa bare er det så farlig om de bildene er der.

Jeg driter i om det er bilder hvor de er på samme bilde(sitterved siden av hverandre osv) Men når dem sitter og koser, ligger halveis i sofaen og ligger intil hverandre. JEG har ingen slike bilder på facebookk, og ikke gidder jeg heller. JEG hater eksen min.. Altså jeg har ei datter sammen med eksen min og han gir blanke faen i henne så derfor hater jeg han...

Men Idag da så skulle sambo og broren ut en tur så jeg gikk fint inn på facebooken hans og fjernet dette..... Så får ta det som det komme om han blir sur eller ikke!!!

Måtte bare få en utblåsning...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er respektløst av samboeren din å la de bildene være der.

selv om dere ikke var sammen på det tidspunktet.

hadde samboeren min gjort det så hadde det blitt bråk, hehe.

alle har jo sine ekser, men de er nettopp det EKSER.

trenger ikke å reklamere for de.

greit at de bare sitter der uskyldig, men å være intim på bilde da... det er noe helt annet.

nei vet du hva... bra du slettet de!

han har ingen grunn til å være sur, det har du!

Skrevet

Bra at ikke bare jeg som føler det slik, Han hadde også før masse bilder på pcen og camer av henne, når han skulle vise meg bilder stoppet han alltid opp et bilder før de bildene av hun og hun og han sammen. Så en dag gikk jeg inn for og se hva bilder han skjulte. så da jeg så det så ba jeg han slette alle disse bildene, at dersom han vil ta vare på dem viser det jo bare at han ennå har litt følelser for denne eksen, så da sa jeg at dersom du vil beholde bildene kan du like så godt pakke tingene dine og dra også, jeg gidde ikke være sammen me han stund for at han skal dumpet meg for han innser han har følelser for eksen og hun har også følelser for han... Men han slettet bildene og jeg har sjekket alle cder han har brent ut og minnepennner og tlf og alt mulig annet for og se at han VIRKELIG ikke har dem lenger..

Jeg sier ikke så mye på dersom det er bilder av han og henne med mange andre for de bare liksom er på bilde for og si det sånn...

Skrevet

bra han slettet de!

men jeg må innrømme at jeg har bilder av meg og eksen på datan.

men det er ikke noe jeg skjuler for samboeren min da.

men fikk litt dårlig samvittighet nå.

jeg har ikke noe følelser for eksen min i hele tatt.

jeg har tatt vare på de for jeg ser så bra ut på bildene, hehe,,

men nå skal jeg gjøre noen justeringer å fjerne han...

men beholde meg på bildet. hehe..

aldri tenkt over det før nå.

Skrevet

Jeg hadde klikka om min samboer hadde logga seg inn på min profil og fjerna mine bilder.

Alle har en fortid, herrejesus. Jeg har bilder av ekser, eks-venner og det som er; det betyr ikke at jeg har følelser for dem.

Skrevet

Eks venner er jo noe annet da, Men som sagt jeg har ikke slettet bilder hvor det er dem og andre også på bilde, hvor dem kansje er på hver sin kant av bilde og slikt, for det er minner om en bursdags fering til ei veninne, Men at han skal ta vare på bilder hvor de koser, kysser og slikt det fatter jeg ikke hvorfor han ska ha bilder av...

Og desutten eksen hans var utro en del ganger den tiden de var sammen, Han vet ikke om hun har hatt sex med noen men han tror det fordi den ene kvelden hun skulle ut med noen folk og være hos ei veninne så begynte hun på et nytt p-pille brett og satt og skrev mld med en gutt om hvor kjekt de skulle få det på festen...

Det og mye krangling var grunnen det ble slutt.

Kansje du ikke har følelser for de om du tar vare på bildene, Men du vet gjerne ikke helt ærlig hva samboeren din føler. forhold forandre seg jo etter jo lenger man har vert sammen, jeg og sambo har vert sammen snart 1 år.

Han har også kontakt med foreldrenne hennes(ikke mye) Og vi har vert der 2 ganger, en gang for og hente en pult som var sambo sin og en gang da han skulle sette sammen maskinen hennes (hun hadde kjøpt nye deler gjennom han) og han har vert der en gang da de skulle hente en del til pcen til broren, da kunne jeg ikke være med fordi det var sent og gulle mitt låg og sov, og de satt der og tok en kaffe, jeg ringte da jeg synes de brukte litt lang tid så da han merket jeg ble sur og såret reiste han,

Jeg vet han elsker meg, og han har sagt han delvis angrer på at han var sammen med henne.og vi er forlovet og prøver bli gravide. Men likevel,det sårer at han skal ha de bildene.

Skrevet

Gud så respektløst av deg! Det er fortid for guds skyld!

Selv om DU hater din eks betyr ikke det at han trenger hate hannes! Og jeg syns du rett og slett må godta at han faktisk har hatt en fortid før deg, om ikke du kan det kan du ikke godta samboeren din i det hele tatt!

Det er bare noen bilder, har det så mye å si?

Skrevet

1: Jeg forstår veldig godt at det er sårende å finne sånne bilder, og at du gjerne vil ha dem bort. Hvilket jeg synes han kunne gjort..

2: Det som derimot ikke er greit, er å logge seg inn på andres profiler og endre dem...

Det er noe med privatlivets fred-selv i et forhold...det du burde gjort, var å virkelig forklart hvorfor du ville ha dem bort, om det er vanskelig å gjøre det muntlig, kunne du skrevet et saklig brev. Du kan risikere nå at han mister tilliten til deg, og den er vanskelig å bygge opp igjen..er det verdt det? Han finner det nemlig ut, og da kan det hende det smeller litt..

Skrevet

Jeg har forklart ham mange ganger hvorfor jeg ikke liker at de bildene er der, folk har kommentert på bildene om han og ***** har blitt sammen igjen, det sårer=( fordi om det står også som alle kan se at vi er forlovet og det er bilder av meg og han og gulle sammen som en familie. Greit det er en glipp fra andre folk, men det sårer fordet om...

Jeg logget meg ikke inn, jeg gikk kunn på hans pc og inn på facebook, han har automatisk innlogging, så jeg fjernet bare der hvor det står fjern tag da blir bildene vekke fra hans profil, bildene er enda ute på facebook, siden det er ei aei som har lagt ut bildene som faktisk er ei god veninne av oss begge, jeg har tatt det opp med henne og hun beklaget, hun hadde bare lagt ut alle bildene men hun skulle fjerne dem hvor han og eksen var på hvor dem koste og slikt. Hun har nemmelig hatt en type tiligere som hadde til og med naken bilder av ham selv og eksen på pcen sin....

Sambo kom hjem nå, han la merke til det og han ble ikke sur han sa at han beklaget at han ikke visste det plaget meg så mye. At han skulle neste gang fjerne det med en gang...=D Jeg har selv sagt til han at dersom det dukker opp bilder på facebook eller noe som han misliker så skal jeg få dem fjernet, fordi jeg vil ikke at han skal føle det slik jeg følte det ang de bildene. Jeg begynte faktisk og tvile litt på forholde...

Skrevet

Bra det ordna seg da :)

Skrevet

Ja det er jeg også glad for=)

Han er ikke sånnsett en som holder ting skjult for meg, hver gang noen ringer eller sender mld til han så sier han med en gang hvem det er. Han svarer ærligt på alt jeg spør om;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...