snartmammatil7 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg skal overta denne butikken, og lurer litt på hva dere tenker om Bånsull :-) Det er butikken i Bergen jeg tenker på. Er det noe dere ville hatt anderledes? Veldig glad for konstruktive tilbakemeldinger :-)
fargofin Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 oi så spennede! tenker man kan gjøre mer ut av ullklær-avdelingen!synes ullklærne(iallefall ull/silkeklærne) er mye bedre kvalitet enn nøstebarn! så synes jeg jo beliggenheten kanskje ikke er den aller beste da...litt nærmere torgallmenningen tror jeg kunne gjort seg, feks i nærheten av en kafè med plass til barnevogner..
snartmammatil7 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Vittig at du sier det, for jeg leter etter nytt lokale (det er litt igjen på bindingstiden der vi er nå) Synes lokalet er alt for lite, og ikke helt optimalt palssert. Drømmen er å lage en slags "strikkekafe" i butikken også. Eller gjerne ikke kafe, men servere gratis drikke, også tar forl med seg mat(evt lar det gå på omgang) Slik at vognene kan stå under oppsyn evt inne, og at man lager et slags treffsted. Kunne også tenkt meg et billigere alternativ til de som ikke vil eller kan betale så mye for klærne
fargofin Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 det høres jo spennende ut! når skal du overta? jeg er innom stadig vekk;) Hadde jo vært artig med strikkekafè. det er jo endel ledige lokaler i byen for tiden, håper du finner noe som passer!
Dane Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Hørtes ut som en spennende ide med strikkekafe! Skulle nesten ønske jeg bodde i Bergen jeg da. Da hadde jeg møtt opp! Men hadde jeg vært deg hadde jeg kanskje tatt betalt for drikken jeg...trnger bare ikke å være dyrt. Tror ikke man henger seg så altfor opp i at man betaler for kaffe, - kanskje investere i skikkelig kaffemaskin. Man må jo tenke inntekter... ;-) Så lenge det er tilpasset for småbarnsmødre. Stellebord og mikrobølgeovn og sånne ting som man trenger... ;-) Så tror jeg folk dukker opp! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå