Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Hva vil det egentlig si? Hvor lite og hvor ofte? ;-) *grønn slanker*
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 det skal ikke gå mer enn 3 timer mellom måltidene. poenget er at man liksom ikke skal bli sulten mellom måltidene... for da klarer man å spise mindre.. og minker magevolumet.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, det har jeg jo egentlig skjønt ;-) Greit nok å spise så ofte når man har ferie, men litt mer styr når man er i jobb, syns jeg..
Gjest Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Men hva skal man spise hver gang da? Holder det med f eks et eple, eller må det være et "måltid"?
erteposen + 4 Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg gikk ned flere kg. etter to tette fødsler og de har holdt seg borte:) Aner ikke hva som er fasiten, men dette fungerte for meg: En dag i erteposens matliv (klipp og lim) Frukost: 35 g havregryn med skumma melk, 5 mandler, 1 ss kruskakli og 1,5 dl appelsinjuice. Mellom: 1-2 gulerøtter, 1 eple eller 1-2 rugsprø med mager kremost. Lunch: 1 ekstrem polarbrød med 1/2 porsjon eggesalat (1 porsjon er 2 finhakka egg, 1 ss ektra lettrømm, 1 ts lettmajones, 1 ts sennep, salt, pepper og litt chilli). Mellom: yoplait 0,5% med litt havregryn eller hvetekli. Middag: Karbo (1 liten potet, 1 liten kopp naturis, fullkornudler/pasta, 1 stk brød) Protein (1 kyllingfilet, 1 stk fiks osv.) Salat og grønnsaker 2/4 deler minst. Mellom: Tykk smoothie med bær (2dl), banan (1/2), naturell yoghurt og litt honning om veldig surt. Kveldsmat: 2 knekkebrød med magert pålegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå