Bergene Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Noen som har erfaring med dette? Virker det eller er det bare tull? Verd forsøket?
Augusta1976 Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Jeg var til modningsakupunktur, første behandling, for et par dager siden. Et par timer etterpå fikk jeg skikkelig nedpressfølelse og en kraftig kynner. Fikk en sånn "runde" til senere den kvelden, og en dagen etterpå. I dag har jeg ikke kjent noe, men jeg tillegger jo disse symptomene at jeg var til modningsakupunktur... Så jeg har tenkt å fortsette!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Når er det vanlig å begynne med modningsakupunktur?
nicknack Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg startet i uke 35. (Er nå 1 dag over termin..)
Venter09<3med ny spire Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 jeg skal begynne med det til mandag. da er jeg i uke 37 for sykehuset og uke 38 for meg.. en jeg kjenner tok 5 behandlinger og fødte 13 dager før tiden...
chiquetita Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Jeg har ikke vært på det selv, men skal i uke 38. Jordmor som utfører dette anbefalte meg ikke å komme før i uke 38 fordi kroppen som regel ikke var klar og at det ikke ville ha noe for seg da...
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Jeg startet med modningsakupunktur i uke 37, hadde bare to behandlinger (førstegangsfødene skal egentlig ha 3-5). Jeg fikk 8dager før, og hadde en nokså rask fødsel. Kommer til å ta det nå også, tør ikke å la være!
chiquetita Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Jeg har gått over med de to andre barna våre og har jo lyst til å begynne før for å unngå det mest mulig, men kan jo ikke akkurat utføre det på meg selv heller:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå