solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg har ikke tenkt på det engang, siden det bare er feber, men noen på jobben begynte å "tulle" med at det var svineinfluensa... Lille på 2 år fikk plutselig feber i går formiddag. Men ikke hoster han, ikke snørr, ikke slapp/syk utenom den sllappheten man får av selve feberen. Det er bare feber (39 i går og 38,5 i dag)
Trulte76 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 er samme symptomer som andre influensaer. Noen får det kraftig andre får det mildt.
Trulte76 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 min på snart 1 år hadde også bare plutselig feber uten å være snørrete eller hoste. Ut av det blå, men så gikk det over Og det var før svineinfluansen kom
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Ja, var det jeg regnet med. Sålenge han ikke er syk utenom feberen er det bare sånn småbarnsfeber =) Han er jo piggere i dag enn i går uansett=))
Piken på landet Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Symptomer på svineinfluensa er feber over 39, hoste, snue, sår hals, muskelsmerter og hodeverk. Har du feber over 39 og et til av disse symptomene, så får du diagnosen svineinfluensa.
erteposen + 4 Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=542542 Det samme som vanlig influensa, med leddsmerter, feber osv. Her i byen er det mange som har influensa, men det er ikke svineinfluensa.
ape Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 dersom de har influensa nå, er det svineinfluensa- Det er den eneste influensaen som er i omløp nå.
☆ gullverdt <3 Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 jeg har forkjølelse/influensa nå,vet ikke om d er svine ..men jeg har nesten ikke feber.. men har alt det andre..snørr,gørr,hodeverk,utrooolig trøtt og kroppsverk. men har ikke gidda ringt legen,det går vell over regner jeg med når en ikke er i den risikogruppa.. folk tar jo helt av syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå