Gå til innhold

Æsj, da er jeg tom for bøker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dårlig form og med stigende BT ("ta det med ro!")og vondt bekken har det blitt mye sofasitting, enten her på nett eller å slangse seg med en god bok. Kjøpte inn et lager på 12 bøker for et par uker siden. Nå er alle utlest, leste ut siste i dag, jeg er ganske lei av DB/BiM og biblioteket her jeg bor er sommerstengt. Jeg er ikke den som liker såpeserier på tv heller, så nå kjeder jeg meg rett og slett. Kan ikke bare vesla komme da?!? Noen tips? Må være noe veldig rolig som ikke krever fingerferdigheter siden jeg er veldig hoven i fingrene...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Leie/laste ned/kjøpe filmer, evt serier? Jeg er seriefrik for tiden. Kan anbefale Life on mars, fringe, harper's island og heroes=)

Skrevet

Kan høre med mannen om nedlasting, får det ikke helt til selv. Takker for tips :-) Heros har jeg sett, artig serie!

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Du mååå se fringe og harpers island også, blir helt besatt...=P

Skrevet

True Blood på surfthechannel.com. Ingen nedlasting, og vampyrer er moro:) FIkk meg igjennom siste uka. Lykkt til!

Skrevet

Hva med å låne noen bøker av venner? Eller kjøpe inn alt som er av ukeblader, dameblader og interiørblader? Kryssor og sudoku.

Spill på nettet (hvis du klarer med de hovne fingrene?

Jeg håper for din del at jenta kommer snart da.

Skrevet

Låne bøker kan jeg kanskje ja, får høre med venninnen min om hun har noe god krim på lager :-) Ellers så er jeg ikke noe ukeblad-menneske, sitter heller og stirrer ut i luften på venteværelser enn å pine meg gjennom interiørblader og slikt, hehe...

Sudoku var ikke dumt, tror jeg har noen liggende med flere uløste igjen. Kunne trenge litt hjerenetrim ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...