Gå til innhold

Som jeg angrer. Tra la la

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går an å være så idiot.

Jeg har barnefri i to uker og reiser på ferie med kjæresten om en uke. I den anledning fant jeg ut at helgen skulle brukes på vennene mine. (som har blitt nedprioritert) Men, viktig å pleie vennskap selv om man får seg kjæreste.

Bare det at jeg dør en stille død. For jeg vil ikke. Jeg er 5 år og angrer. Både kjæresten og jeg savner hverandre- 4 dager siden sist, og så helt til mandag da. Hva har jeg gjort?

Prøve å glede meg da. Det blikke' lett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Hehe, ikke lett å være nyforelska=) Dere kommer nok til å slenge dere om halsen på hverandre når dere møtes igjen. Man har godt av å savne hverandre litt vettu, så blir det raketter og stjerneskudd når dere møtes igjen=)

Skrevet

Synes det er raketter og stjerneskudd selv når vi har vært klistra på hverandre dager i strekk, jeg. Det blir Tjernobyl nå da. He-he.

Ja, vi har vel godt av det. Hm, det kan diskuteres når jeg tenker meg om.

Skrevet

Ja, du får passe deg så du ikke sprenger helt=P

Skrevet

Gudamei, ha ha.

Det hadde vært trist da. Tror kjæresten hadde blitt skuffet om hun hadde funnet ut at hun var par med en lemen.

Kanskje jeg skal bruke den ovenfor vennene mine. Jeg kan ikke treffe dere for det er fare for at jeg sprekker. Hvorfor kunne ikke de bare være litt 5 år og da.

Skrevet

Hehe, jeg pleide å si det når jeg var gravid. "Fare for at jeg sprekker..:"

Skrevet

En litt mer gyldig grunn det, hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...