Gå til innhold

Adrian begynner å hikker hver gang han ler...hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ikke ut til å plage han da,men det kan jo ikke være noe gøy å få hikka hver gang han skal le!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjør begge mine også. Helt normalt sikkert ;o)

Skrevet

Ja er vel gjerne det :)

Vi kaller han mr hikkup her ;) Han hikka kjempemasse imagen min,og hikka veldig mye når han var nyfødt også. Hehe

Skrevet

Det gjør vår gutt også! Og vi har vært hos lege for dette, uten at de kan svare oss på hvorfor.

Vi har funnet ut at grunnen til at han hikker er fordi han gulper litt når han ler, og så svelger han dette "vrangt" og da begynner han å hikke.

Til oss har dette blitt enda værre, og nå hender det ofte at han kaster opp. Av og til litt, og av og til mye.

Og av og til begynner han å hikke/gulpe av andre ting...

Aner ikke hvorfor det skjer, men når det går så langt som hos oss, nekter jeg å kalle det normalt, altså. Det er skikkelig slitsomt både for oss og gutten, og det har blitt til at vi aldri herjer med ham, eller får latterkick sammen, fordi han spyr av det... Kjedelig...

Skrevet

Det gjør gutten min også. Og fortsetter vi å herje når hikkingen har begynt, så kaster han opp.

Tror det har med lukkemuskelen i halsen å gjøre..

Gulpet gutten din mye når han var baby?

Skrevet

Mina også:) Gjort det nesten bestandig

Skrevet

Var den til meg, Libido?

Det er det som er så rart. Vår gutt gulpa nesten aldri da han var baby, så lukkemuskelen hans skal jo sånnsett være helt fin?

Vi bekymrer oss faktisk mye for dette, for det blir liksom bare værre...

Nå har han begynt å brekkes også. Av lukter, av smak, når han er sulten, når han er mett, og av tusen andre ting.

Som regel hjelper det hvis han drikker litt vann, men av og til kaster han opp...

Skrevet

ok. jeg har alltid forestilt meg at det er lukkemuskelen som ikke er helt utviklet enda.. for han gulpet utrolig mye som baby. Men det er jo som sagt bare min teori.

Men ser at det faktisk er mange som har det slik. Kanskje det finnes noe info om det på nett? skal sette meg ned og se litt etterpå =)

Når det er så ille, burde du kanskje få en lege til å se på han?

Skrevet

Ja, vi har vært hos lege med ham, men de tar oss ikke særiøst.

Skal prøve på nytt nå til høsten, og får håpe at de hører på oss da.

De ser jo ikke hvor ille det er, så de tror sikkert at vi overdriver, men vi gjør ikke det.

Skrevet

Hehe. Jeg begynner også å hikke hver eneste gang jeg ler. Har alltid vært sånn. Så det er sikkert normalt? ;) Lillegutt her har tydeligvis arvet det av meg for han gjør det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...