Gå til innhold

Noen som har prøvd shaktimatten(spikermatte)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt den idag :)

Så nå er jeg spent på andres erfaringer her :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har eg å syntes den e sinnsyk vond:P

Skrevet

hjelper den da?

Jeg har migrene og er også plaget med stivnakke. Så jeg håper den vil hjelpe meg der..

Skrevet

nå har jeg bare prøvd min mor sin ett par ganger men slik jeg føler meg etterpå virker det som om den skal hjelpe over lengre tid. så jeg skal kjøpe den jeg å.. sliter også med migrene,stiv nakke og skulderparti så håper det ikke tar sååå langtid før den hjelper.. men merker at jeg blir litt lettere i skulderpatie etter jeg har brukt den

Skrevet

hørest veldig positivt ut :) Gleder meg til å prøve den

Ang det at den gjør vondt, så anbefaler de å bruke den under mjukt underlag evt ha et tynt laken i mellom deg og matta.

Så er den vondt i 2-3 min for så å gå over står det. Men er sikkert en tilvendingsak .:)

Skrevet

ja jeg har den på sofaen.. første gangen klarte jeg bare ligge 5min da gjorde det vondt hele tiden, men i dag lå jeg vel rundt 10min å det gjorde bare vondt de første minuttene så ble det helt varmt å nesten bedøvet:P men det gjorde sykelig vondt å reise seg, men det er kun tilvendingsak, å det e like vondt kansje mer å gå til napropat å lignende, så fungerer den e det jo såååå mye bedre enn alt annet:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...