Gjest Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 så mye at det nesten renner av føttene hennes. Er dette normalt? Og hva skyldes det?
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 har jeg aldri hørt om jeg... ingen av mine har vært sånn...
Winterlady Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Eneste jeg kan tenke meger at han blir kledd litt for varmt, slik at han svetter mye mer en normalt for at kroppen skal klare å holde temperaturen normal. Hvis ikke det er tilfellet så aner jeg ikke, og ville hørt med HS eller legen.
♥ DAME Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Har egentlig det samme problemet selv, men ikke så ekstremt. Her er snuppa veldig klam på føttene, spes hvis hun ikke har sokker på. Og den tåfisen, hehe. Men tar jeg på henne et par sokker og sokker med ull utenpå der igjen er hun ikke klam når jeg tar av henne om kvelden,. Men jeg skal snakke med hs om dette
Gjest Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Tynne ullsokker hjelper best her også, det er værst når hun er uten sokker. Tror ikke hun er for varm siden hun bare ligger i body og ikke er varm ellers på kroppen. Ingen av de eldre søstrene er så ille selv om ei også var klam. Minsta er nesten ekstrem. Men gjør seg ingenting av det da, bortsett fra å ta av seg sokkene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå