Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Har office word, men det går ikke an å bruke da jeg blir bedt om produktnøkkel hele tiden.. og jeg får ikke lagret eller kopiert teksten av en eller annen grunn. Wordpad kan brukes, men arket blir så smalt! Hvordan ender jeg så ikke siden slutter midt på skjermen omtrent?? Finnes det noe annet gratisprogram som fungerer ordentlig?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Kan STORT anbefale dette, bruker dette daglig selv: http://www.abisource.com/download/ Klikk på "Microsoft Windows" for å starte nedlastinga. Det kan være lurt, ETTER at du har installert programmet, å laste ned tilleggene "Get import/export plugins" (gir deg muligheter for å håndtere MANGE filtyper) og installere denne. Etter det kan man også gjerne laste ned "Get dictionaries" (gir deg MANGE ordlister, ikke bare "norsk bokmål"). Litt styr å installere altså, siden du må installere 3 ganger, men det er verdt det. Liker abiword mye bedre enn office, jeg har begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå