Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Eldste på straks to år begynte i park i går. Var der med henne i 2 timer, og gikk så hjem en times tid. Hun hadde ikke spurt etter meg en gang... Og når vi kom i dag var det rett bort til hun ene som jobber der, ta henne i hånda og dra henne med bort til lekestativet. 15 minutter senere gikk det så bra at jeg tenkte jeg skulle gå en tur. Jeg sa til henne at jeg kom og hentet henne senere, og da bare gliste hun, sa "hadet mamma!" og løp rundt med noen andre barn... De skulle ringe meg om hun ble redd eller lei seg, men har ikke fått noe telefon så regner med det går strålende... Og jeg som hadde gruet meg sånn til dette, var jo ikke noe problem =) Men de som jobber der virker helt fantastiske da, så det hjelper nok på=)
Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Så flott! Ingenting er bedre enn at ting går av seg selv :-) Min eldste var ikke lett å tilvenne i bhg og det ble mye gråt.. Minsten har derimot trivdes fra første stund, og det er jo så mye enklere da :-)
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ja, det var godt at det gikk så greit. Jeg var litt bekymra for at jeg skulle være der borte hele dagen og ikke få kokt pinnekjøttet, haha... Men nå står det på koking og mor slapper av med bare en unge hjemme. Herregud så stille det er=P Kanskje jeg skal få gjort litt husarbeid også, det er ikke ofte jeg får gjort skikkelig når eldste skal "hjelpe" =P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Så bra det ordnet seg. Men må bare spørre hvordan er park virker? Har ikke sann her og bare lurte........
Tøysetipp Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Da er hun trygg og føler seg ivaretatt:-) Så fint at det gikk bra.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Parken her er åpen fra 10 til 14, tror det er vanlig. De er ute mesteparten av tiden, men er ikke så strenge som mange andre parker, der de er ute uansett vær. er det opplett spises maten ute også. Er det dårlig vær spiser de inne, og er det skikkelig dårlig vær går de inn og leker. Vanlig pris er ca 1000 kroner i måneden, og man beholder kontantstøtten. Parkene følger skolerutene og er stengt i høstferier osv. Kan også stenges om været er ekstremt dårlig. I parken vår har de aktiviteter som juleverksted, utflukter/gårdsbesøk osv, men vet ikke om det er vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå