milva76 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Har hatt kraftig nedpress som føles som åpning i ca 1,5 ukes tid. Nå har jeg sterkere og sterkere mensmurringer. Fødte i uke 37 forrige gang.Er i uke 37. Kan disse tegnene bety at fødsel i det minste nærmer seg litt?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Hm, hva mener du med at det føles som åpning egentlig?
Shiny84 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 vet ikke jeg alså, men har hatt mensmurringer i går og i dag + i ryggen, så håper jo at noe er i gjerdet, men tør ikke håpe for mye. kjen nes ut som om baby skal dette ut på meg også hvis det var det du mente... stikker no veldig oppi der vi får bare krysse fingrene for at det går ov er i rier med fres i ;p
25 år gammel mamma Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Hei Igår startet jeg med murringer i rygg og noe i mage,det ga seg ikke og det kjentes ut som åpning innimellom så skjønner hva du mener.. Tok turen til føden og har nå 2 cm åpning,men var der igjen idag og det hadde ikke skjedd noe mer... Har ikke sovet noe i natt pga disse vondtene i rygg og mage.. Var på UL idag siden den lille var veldig rolig igår i forhold til vanlig,men alt var bra med han og ble regnet at han ca var 3000 g. Fikk beskjed om å ta 2 paracet for å få sove litt.. SOv ca 2 timer og har ikke merket så mye siden, bare en par ganger,så da får man smøre seg med tålmodighet og vente å se om det skjer noe mer! Så jeg skjønner godt hva du snakker om! Dette er min 2,men alikevel måtte jeg ta en tur!!
Snabeltann Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 jeg er også plaget av mensmurringer og nedpress, spesielt på kveld, men også om natten (er MYE oppe) Ser bare på det som et signal om at kroppen jobber og forbereder seg, tror ikke det blir noe barn her enda- og godt er det Fødte en uke før termin sist.
<3 Snart tobarnsmamma <3 Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Har fått skikkelig mensmurringer jeg og,i ryggen. Er i uke 38.Har hatt det noen timer og vil ikke gi seg, så lurer på om det er noe på gang her også. Har også veldig nedpress innimellom. Er førstegangs så vet ikke om jeg burde ringt føden, men det er vel bare å vente på mere tegn vel?
pauline og knerten Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Her også! Føles som det konstant er noe på gang, det murrer og herjer, spesielt i korsryggen men også i magen. Og det iler voldsomt nedover bekkenet, i noen kraftige tak som dukker opp innimellom, har vært sånn de siste par ukene. Er ungen som skrur seg nedover. Nå ligger den laaangt nede i bekkenet! Regner med at det gir resultater den dagen det er vår tur til å føde! Er midt i uke 39.
25 år gammel mamma Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Tenker at jeg burde liksom vite hvis noe skal skje siden dette er nr.2,men er da mer usikker nå enn med nr.1..;P Da våknet jeg med vindt i magen og trodde jeg måtte på da. Da var slimproppen gått og smerter i rygg,minte om de ryggvondtene nå å men skal ta å slappe av og håpe han lar mamma slappe av et par dager hvertfall.... Har ikke hatt noe murringer/smerter siden i dagtidlig rundt 10.30 etter jeg tok paracet så, regner med at hvis noe skal skje no setter det skikkelig igang
MammanTilEmma❤ Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 sjer noen skriver atd en kjennes ut som åpning, å da lurer jeg på hvordan det kjennes ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå