Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 da jeg startet i min gamle jobb ble det hastverk slik at jeg ikke rakk å ta kopier av vitnemålene mine. Nå, 5 år etter har jeg funnet ut at vitnemålene nok er kastet av arbeidgiver siden de ikke visste at det var orginaler|.. Hva gjør jeg nå? Må ha nye selvfølgelig, men hvordan?||||
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Kontakt de skolene du har gått på, og be de snede deg nye vitnemål.
Gjest Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 fortvil ikke:) Kontakt skolene du gikk på, og få dem til å sende nye. Men du må regne med å betale en slant for å få nye. Jeg måtte betale 350 kr bare for ett da jeg måtte ha nytt:/
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Oj, tuller du? Det var dyrt!!!!! Jaja.. jeg MÅ ha nye så :/ hi
*1+1=2 små* Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 hmm hvor lenge siden er det du gikk ut av VGS? det kan hende at det ligger på nett:) http://www.samordnaopptak.no/info/vitnemaal/
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Det er noen år siden.. 4-5 Og det er kun vitnemål fra vgs da Kan sjekke der! Takk hi
*1+1=2 små* Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 da skal det nok være mulig å finne det der:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Fikk dere nye vitnemål eller kun kopi av protokollen? Jeg fikk ikke nytt vitnemål da jeg mistet det ene mitt, men du sa jeg kun kunne få en utskrift fra deres protokoll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå