Ettervinterkommervår Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Og hvor ofte treffes dere? Og hva gjør dere sammen?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Har ikke tall i den forstand.. Har 3 som jeg treffer jevnlig. ( hver uke) 1 som jeg prater med daglig og treffes for kortere og lengre besøk flere dager i uken.. Også har jeg jo flere Venniner som jeg vet jeg kan spørre hvis det er noe.. Men som jeg ikke møter så ofte..
erteposen + 4 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg har vel mange venner, av begge kjønn, og er flink til å holde kontakten. Her jeg bor nå har jeg vel 10-11 gode venninner, der tre av dem er menn. Mange flyttet bort etter studietiden. En del av dem møter jeg til middag en gang i mnd. Noen av dem går jeg tur sammen med en kveld i uken. Ellers går vi av og til på konserter, teater o.l. sammen, men mindre nå etter alle fikk barn under 2 år. Vi prøver å ta en hyttetur sammen på dnt sine hytter en gang i halvåret med barn, og så samler jeg hele gjengen en gang i året for lang tur. Morsomt å samle folk som igrunnen ikke kjenner hverandre. Rallerveien sist høst, og i år skal vi gå på ski sammen. Guttekompisene mine, som jeg bodde i kollektiv sammen med, er flinkere til å ta seg tid til å møtes. De kommer gjerne på besøk tilfeldig en kveld, og en kommer alltid når jeg er alene en helg med barna. Og gjerne med mat:) Venner gir meg energi, så det er verdt "arbeidet".
wirre;o) Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 en håndfull, som møtes en gang i måneden til jentefest. to som jeg ser en gang i uken ca- drikker kaffe hjemme hos hverandre, spiser middag sammen med familiene våre, skravler og gjør ingenting..
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Ikke så mange å skryte av at det gjør noe=P Treffer noen koselige jenter fra bim/dib innimellom, men ellers har jeg mistet kontakten med de fleste... Har ei venninne som jeg hang med konstant i tenårene, men hun har flyttet... Så ser henne kanskje en gang eller to i året. Ellers er det jo kompisene til mannen og kjærestene deres da, men det er liksom "hans venner". Treffer kanskje venner (mine) 2-3 ganger i året eller noe... Huff, jeg må få meg noen nye snart...
Trulte76 Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 jeg har vel 3 veldig nære venninner. Ho ene bor et stykke unna så vi treffes ikke så ofte. Vi er opptatt med familie, jobb osv, så treffes ikke daglig, men noen ganger i uka blir det. Men jeg har mange ikke så nære venner også, de treffer jeg ikke så ofte.
Trulte76 Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 så er vi 5 klubbvenninner som treffes hver 3. uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå