Gå til innhold

Hvor mange venninner har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor ofte treffes dere? Og hva gjør dere sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tall i den forstand.. Har 3 som jeg treffer jevnlig. ( hver uke) 1 som jeg prater med daglig og treffes for kortere og lengre besøk flere dager i uken.. Også har jeg jo flere Venniner som jeg vet jeg kan spørre hvis det er noe.. Men som jeg ikke møter så ofte..

Skrevet

Jeg har vel mange venner, av begge kjønn, og er flink til å holde kontakten. Her jeg bor nå har jeg vel 10-11 gode venninner, der tre av dem er menn. Mange flyttet bort etter studietiden.

 

En del av dem møter jeg til middag en gang i mnd. Noen av dem går jeg tur sammen med en kveld i uken. Ellers går vi av og til på konserter, teater o.l. sammen, men mindre nå etter alle fikk barn under 2 år. Vi prøver å ta en hyttetur sammen på dnt sine hytter en gang i halvåret med barn, og så samler jeg hele gjengen en gang i året for lang tur. Morsomt å samle folk som igrunnen ikke kjenner hverandre. Rallerveien sist høst, og i år skal vi gå på ski sammen.

 

Guttekompisene mine, som jeg bodde i kollektiv sammen med, er flinkere til å ta seg tid til å møtes. De kommer gjerne på besøk tilfeldig en kveld, og en kommer alltid når jeg er alene en helg med barna. Og gjerne med mat:) Venner gir meg energi, så det er verdt "arbeidet".

Skrevet

en håndfull, som møtes en gang i måneden til jentefest.

to som jeg ser en gang i uken ca- drikker kaffe hjemme hos hverandre, spiser middag sammen med familiene våre, skravler og gjør ingenting..

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ikke så mange å skryte av at det gjør noe=P

Treffer noen koselige jenter fra bim/dib innimellom, men ellers har jeg mistet kontakten med de fleste... Har ei venninne som jeg hang med konstant i tenårene, men hun har flyttet... Så ser henne kanskje en gang eller to i året. Ellers er det jo kompisene til mannen og kjærestene deres da, men det er liksom "hans venner". Treffer kanskje venner (mine) 2-3 ganger i året eller noe... Huff, jeg må få meg noen nye snart...

Skrevet

jeg har vel 3 veldig nære venninner. Ho ene bor et stykke unna så vi treffes ikke så ofte.

Vi er opptatt med familie, jobb osv, så treffes ikke daglig, men noen ganger i uka blir det.

 

Men jeg har mange ikke så nære venner også, de treffer jeg ikke så ofte.

Skrevet

så er vi 5 klubbvenninner som treffes hver 3. uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...