Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Sønnen min på 3 1/2 år har hatt mollusker ca 4 mnd. Det begynner nå å bli stadig flere, og jeg er på desperat jakt etter behandling. Har søkt mye på nettet etter info, og funnet ut at mange har hatt effekt av Medical-krem fra helsekosten...Noen som har brukt denne med effekt? Hvor lenge brukte du den og hvordan brukte du den (med eller uten plaster over)?... Eller kanskje du har noen andre gode tips for mollusker? takknemmelig for svar
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 lillemor hadde også mollusker da hun var ca 1 år. Jeg prøvde noen kapsler på helsekosten, mener de heter remasan(men det kan hende jeg tar feil). Åpnet da kapslene og hadde i en sje yoghurt,grøt ol. De forsvant, men om det var de kapslene eller at de bare vokste bort det vet jeg ikke. Synes det var mye og at hun hadde de lenge når det stod på. Har i ettertid hørt om denne medical kremen, ville nok ha prøvd den om jeg hadde hørt om den da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå