Gå til innhold

Noen spm om den sv.influensaen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger ivrig med på forumet her og håper det går bra med Millere som ble syk. Ha masse god bedring Millere og dette går sikkert kjempefint! Ser du har fått mange gode råd, og hold fast ved dem! Og tenk positive tanker og at du snart skal få møte den lille babyen din!

Jeg er forøvrig drittlei av å lese all den utrolige dårlige vinklingen av sv.influensaen i tabloidavisene....direkte hårreisende mye av det som skrives der....

Egentlig lurer jeg bare på en ting; er det virkelig tilfelle at noen har fått bekreftet at de har sv.influensa uten å ha hatt "vanlige" influensasymptomer som høy feber, sår hals, kroppsverk etc? Høres det ikke rart ut hvis man bare har hatt vanlig forkjølelse, dvs. uten klassiske symptomer som høy feber, kroppsverk og utmattelse, og at det liksom skal har vært sv.influensa???? Noen som vet noe mer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har skjønt MÅ man ha feber + to andre symptomer (muskelverk, sår hals, hodepine, kvalme...) for at de i det hele tatt tenker på at det kan være svineinfluensa. Jobber på sykehus og hører stadig oppdateringer om dette her...

Jeg går rundt og med sår hals og rennende nese for tiden, men er ikke bekymra for at jeg er blitt smitta... Har ikke hatt noe feber eller andre influensasymptomer, så det er nok bare en liten forkjølelse. Har ikke tenkt tanken å verken være borte fra jobb eller kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...