Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg er 24 uker gravid. Har ikke kjent fosterbevegelser på 2 dager. Ringte fødeavdelingen på sykehuset nå og spurte om jeg hadde noen grunn til å bekymre meg. Jeg fikk time seinere idag til undersøkelse. Etter dette har jeg kjent et svakt spark, en gang. Burde jeg avlyse timen da eller fortsatt møte opp? Jeg vil jo helst ikke ta opp viktig tid for dem heller, og jeg vet jo nå at det er liv iallefall. Men et svakt spark på to dager er litt lite, eller?
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Kommer helt an på hva du bruker å kjenne. Det forventes ikke nødvendigvis at man skal kjenne daglig liv i det hele tatt så tidlig, men om du bruker å gjøre det og det har avtatt kan det være greit med en sjekk. Selv om sannsynligheten er absolutt størst for at ungen bare har vridd seg i en litt ukurant stilling.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg hadde møtt opp siden det ikke er normal aktivitet i magen... Det er jo stor mulighet for at alt er i orden, men da får du sjekket det og roet ned hodet...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Det har aldri vært en spesielt aktiv baby, men jeg har kjent regelmessige sterke spark flere ganger daglig. Jeg har også litt farget utflod så jeg lurer på om jeg går. Har bare ikke lyst å være hysterisk gravid heller...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Nå ringte jeg føden og jordmoren der sa kort at var det bevegelse, om bare et lite svakt, behøver jeg ikke komme inn. Ingenting de kan gjøre alikevel sa hun. hmm..ja ja, bra jeg ikke kom da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå