Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 6 August 2009?

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager igjen:-) men har hatt rier siden klokken 7 i morrest...så håper det blir noe i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen.. Veeldig trøtt i dag, så ungen behøver for all del ikke å skynde seg.

Kunne heller kommet i går, da var jeg rene energibomben!

Skrevet

0 dager:) Termin i dag:) vært på kontroll og var visst ingen åpning, så her kan det enda gå litt tid:(

Skrevet

14 dager:)

Skrevet

Jeg slenger meg også på med 55 dager igjen:)

Skrevet

44...

Sukk...

Lei nå.

Vil bli ferdig, få tilbake humør, kropp og overskudd, gleder meg til å bli gode gamle mamma'n til treåringen min igjen, gitt!

Skrevet

8 dager, klar som ett egg!!

Skrevet

28 dager igjen. er både klar til å bli ferdig, men nyter tiden vanvittig masse

Skrevet

oi, her var det mange som snart er ferdig. Hele 73 dager igjen!!

Skrevet

49 laaange dager igjen... innmari lei av div vonter nå

Skrevet

26 dager.. føles som en evighet,,.

Skrevet

46 dager igjen.. kan snart kalle meg høygravid.. :) hehe.. er skikkelig lei, slimproppen gikk med deeen blødningen, masse vonde kynnere, utflod, bekkenløsning siden uke 10 som bare blir verre og verre.. osv

men... vet at når guttebassen min kommer ut så er alt glemt.. har en sambo som hjelper utrolig mye ved å ta med jentungen vår på 4 år med på ting.. så jeg får slappet av når jeg trenger det. :)

ukene går egentlig ganske fort.. imorgen er jeg 34 uker på vei allerede.. hehe.. så bare 6 uker igjen.. :)

masse fødestøv sendes til dere som nærmer dere termin og litt ekstra til dere som er gått over.. det er noe kjipt.. gikk 11 dager sist å da tvang jm sykehuset til å sette meg igang.. ;) så lykke til alle sammen :)

Skrevet

44 dager igjen her også:)

Like langt vi da EllaBella.. Spennende, lurer på hvem som får først av oss:D hehe

Skrevet

Lykke til fødeklare jenter!! :)

Skrevet

12 dager til ks;-)

Skrevet

20 dager igjen.. Virker som en evighet! Og et marerittt dersom jeg må gå over termin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...