Mammamø! Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg er 26 uker på vei, og har en hodepine som kommer og går ( har kommet mest i det siste). I går måtte jeg legge meg kl 21, og våknet mange ganger i løpet av natten av skallebanken. Har kommet meg på jobb da, etter en lang dusj og to paracet. Noen som har noen tips? Driver hele tiden å kjenner etter andre symptomer ( er jo livredd for svineinfluensa), men hodepinen er det eneste, bortsett fra veldig lite energi, da.
Småtorsk Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Så vidt jeg veit er det en del som får hodepine i svangerskapet, dessverre. Så lenge du ikke har feber, er det ingen grunn til å tenke svineinfluensa. Det kan være mange årsaker, så ta deg en tur til legen for å utredes og få hjelp. Det er høyst sannsynlig ufarlig, og legen kan nok hjelpe deg å takle det. Jeg har selv migrene, og det har blitt verre i svangerskapet, så jeg veit godt hvor kjipt det er når hodet ikke oppfører seg pent. Har du vondt i hele hodet, eller er det halve hodet, (høyre eller venstre side,) som verker? Hvis det sistnevnte er tilfelle, kan du ha fått svangerskapsutløst migrene. Det er ufarlig, men fært. Men det finnes medisiner du kan bruke, som virkelig hjelper!
Mammamø! Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 Takk for svar! Det er sånn sinus-skallebank, liksom. Har aldri hatt migrene, men hadde et "annfall" en morgen før i dette svangerskapet, der det ikke ga seg på morgenen, men utover dagen, da. Nå har jeg tatt to paracet til, her, og det er under kontroll. Var hos legen i går på vanlig kontroll, og alt var bra med alt. Glemte å nevne det, men får dra tilbake hvis det kommer igjen.
Januar-nurk Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hei. En tanke som slo meg var om du kanskje har for lite jern? Har du sjekket det i det siste eller spiser du kanskje jerntabeletter allerede?
Januar-nurk Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Vi skrev visst samtidig vi :-). Da var det ikke jernet :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå