Gå til innhold

Tattovering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tattovering? Hva har du og hvor, kostet den mye og er du fornøyd? Angrer du? :)

Jeg har kjempelyst på en tattovering, vet akkurat hva jeg vil ha. Jeg må bare få noen til å tegne den, men er litt usikker og. Er ikke tattovering litt tacky? Huff.. haha.. Har hatt lyst på en tattovering siden jeg var 14\15år, men er å redd for at jeg vil mislike det, eller blir lei..

Er kanskje ikke så kult og ha en tattovering når man er 80år og rynkete. :s Mn igjen, har veldig lyst på!!!!

Noen med erfaring med sånne tattoveringer som holder i 5år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 tatoveringer og har ikke angret å en eneste av dem. Den ene skal jeg bygge på litt ved siden jeg synes den er litt for liten. Er helt sikker på at det blir flere tatoveringer med tiden. Og da jeg blir 80 er det så vanlig med tatoveringer at ingen vil reagere på det, samme hvor rynkete de måtte være.

En tatovering lager du fordi DU har lyst på en og ønsker å ha noe som forblir der, ikke fordi andre kan mene det er "tacky". Er du redd for at du kan la deg bli påvirket av hva andre måtte mene, bør du avstå. Kan ikke tenke meg noe kjedeligere en å plutselig angre fælt på en tatovering man vet må sitte der.

Skrevet

Den ene koset 300kr (i Tyrkia), den andre kostet 500kr (i Tyrkia) Den 3 kostet 1000kr (i Bergen)

Skrevet

Om de er tacky må du avgjøre selv. Jeg synes tattovering kan både være fine og stilige, men har mye med motiv og plassering å gjøre. Liker ikke tattoveringer i ansiktet, sjømanns eller bikertattoveringer.

Jeg har to og har vært superfonøyd siden dag.

Den første tok jeg da jeg var 16, var faktisk bursdagsgave fra moren min: det er en typisk jentetattovering, og er en sommefugl på korsryggen :) er hovedsakelig svart, men er litt pyntet med lilla og hvitt på vingene. Den kostet 1500 kroner (5 år siden)

nr to tok jeg i Thailand: om den kan sies å være litt spesiell. noen har elsket den, andre har virkelig mislikt den: men det viktigste er at jeg har vært strålende fornøyd. Jeg har fornavn og mellomnavn skrevet i thaiskrift over skulderbladene. Den kostet vel 150-200 kr, husket ikke helt.

De varer livet ut.

Haha, måtte flire litt. trur det blir noe annet når vår generasjon havner på gamlehjem - tattoveringer er ikke lenger et fenomen idag, men ganske vanlig. Når jeg er 80 år og rynkete, så bryr jeg meg ihvertfall ikke om at jeg har tattovering :D

Skrevet

Jeg og har 3 stk, å skal ha fler :)

Har ikke angret en dag. Har en i korsryggen, en i nakken og en på håndleddet, så den ene er jo relativt synlig, hva andre syns om det får være deres sak, jeg liker tattoveringer jeg :)

Skrevet

Hmmm.. Den tatoveringen jeg vil ha, har jeg hatt lyst på siden jeg var 14\15 som sagt. Og dette er noen år siden nå. Eneste er plassen, men har endelig funnet den. Jeg vil ha på underarmen.

Skrevet

Jeg har 3. En på leggen(700kr i utlandet),en på korsryggen(2300kr), og en på underarmen(1400kr).

Angrer litt på den på underarmen,da jeg ikke kan skjule det uten genser. Tok dem da jeg var 18,20 og 21 år. Er 24 nå,og har fortsatt lyst på flere.

Du får trøste deg med at når du sitter på gamlehjemmet så har mest sannsynlig alle andre der også rynkete tattoo's :)

Skrevet

Jeg har en tattovering rett over ankelen på venstre fot. Tenkte på den i fire år før jeg tok den, og har ikke angret en dag på det!

Den kostet 900 kroner i Norge, og er alldeles nydelig :) tenker å bygge på den med tiden ja :)

Skrevet

Har to tatoveringer, tok den første for 10 år siden, kostet 800 kr, den er mellom skulderbladene, neste tok jeg i fjor høst, sitter i nakken og kosta 1000 kr...aldri angret noen av de..skal garantrt ha flere : )

Gjest lillemamsi
Skrevet

har 7 stk, og elsker hver og en :)

flere skal det bli også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...