Gjest Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Kjipt! Antar egentlig at jeg skriver et lignende innlegg om 3 dager, men vi får satse på månen og dens kraft da! :-)
LIFE73 Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Huff, ja, jeg er i samme situasjon...termin 5.august og ikke noe som helst tegn på at det vil skje en fødsel snart...sukk! Prøver å innstille meg på 5 dager overtid, siden jeg gikk 5 dager over sist gang også... Ellers satser jeg på rømmegrøt til lunsj i dag med STOOOORE doser kanel.... Hadde også litt sengekos i dag morges, håper det hjelper. Sist startet riene bare et par timer etter, men da var jeg jo 4 dager på overtid...Har hørt at det ikke alltid er at den sengekosen hjelper.... Sukk....krysser fingrene for at det skjer noe med oss alle som venter og venter...! Lykke til!
Fallerifallera Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Ifølge det som står her på bim må man jo ha sex morgen og kveld i tre dager for at det skal ha full effekt! Hallo, hvem som orker det da, i denne varmen og med en kjempemage og med en toåring som våkner klokka 6!... Jeg er for øvrig en uke på overtid i dag og liiitt lei...
auro Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Har også termin i dag, eller hadde. Har en liten bylt som sover på brystet mitt nå. Gutten hadde det travelt og kom allerdede 11.7. Bare gled dere. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå