Gå til innhold

Hvor ofte spiser du sjokolade/godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste i en periode hver dag, men har blitt flinkere nå. Er ikke no spes overvektig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag. Jeg er normalvektig, og har alltid vær det.

Det går mest i sjokolade og potetgull.

Skrevet

I det siste har det blitt hver dag, da regner jeg med is inn i spm ditt for det er ofte sjokolade på den. Til vanlig (når jeg ikke er gravid) prøver jeg å styre meg slik at det ikke blir så ofte. Et par ganger i uka kansje? Jeg er absolutt ikke overvektig.

Skrevet

Hver dag desverre. Er desverre avhengig så det holder..

Skrevet

3 - 4 ganger i uken kanskje. Er normavektig, men avhengig av godis! Skulle gjerne spist hver dag, men klarer å beherske meg litt...

Skrevet

Med 6 - 8 ukers mellomrom. Da så mye som jeg lyster. Så 150 - 200 g blir det lett.

Normalvektig, en sjelden gang et kilo "over OK" ("OK" er et intervall på 3 - 4 kg).

Skrevet

Avhengig jeg og dessverre.. :) HI

Skrevet

Veldig sjeldent..jeg er mer en potetgull-person : ) Kanskje jeg spiser litt sjokolade et par ganger i året. Spiste veldig mye av det da jeg var yngre, kanskje jeg gikk lei? Smågodt spiser jeg vel aldri..er ikke noe glad i det.

Skrevet

på lørdager! Jeg er veldig glad i sjokolade og snop... så er nesten nødt til å lage regler om å holde meg unna, ellers hadde jeg trillet rundt... Går hele uken og gleder meg til lørdag som en liten unge.. :-)

Skrevet

Sjokolade spiser jeg daglig, og er heldigvis ganske slank.

Har konstant lyst på smågodt, men spiser det bare etpar ganger i mnd.

Spiser aldri potetgull, er så klissete.

Skrevet

spiser på lørdagene, og av og til utenom.. er overvektig så burde holdt meg helt unna..

Skrevet

Hehe akkurat sånn har jeg det også anonym 12:06 :)

Skrevet

Har alltid vært slank, men nå (35 år) er jeg ca 3 kg mer enn jeg ønsker. Men fortsatt liten og slank altså.

Jeg spiser godteri hver dag, og har gjort det siden jeg var bitteliten. Husker ikke et liv før godteriet.. var helt avhengig, hadde jeg ikke noe annet spiste jeg sjokoladesaus til iskrem, helte i en skål og øste i meg.

Fortsatt spiser jeg litt potetgull hver dag (en håndfull eller to, ikke en hel pose eller noe) og sjokolade, litt på jobb og mye hjemme.

Drikker også te og kaffe med sukker.

Så her er det mye usunt ja..

Har håp om å kutte ned litt etter fødsel, men tror vel egentlig ikke på det selv..

Skrevet

6 uker siden sist.. er på "slanker`n":p savner det ikke heller faktisk:)

Skrevet

Spiser ikke mye til vanlig, men når jeg får mensen...da går det for det meste i sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...