Gå til innhold

Mammaklær! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen her som har anbefalt meg Gravidshop.com tidligere?

Jeg bestillte meg verdens nydeligste kjole, en stilig bukse og en topp for kun fire dager siden. Tror dere jammen meg ikke pakken kom igår? :D

Klærne var knallstilige!!!!! :D

Nå må jeg bare handle mer der inne... Happymum sine klær var visst like gode som de så ut til.... Jeg er herved hektet! hehe....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset!

 

Tror det blir litt web-shopping på meg i kveld.

 

;-))

Skrevet

Hvordan var størrelsene forresten? Jeg ligger litt på vippen mellom to størrelser når jeg ser på mål-tabellen. Skal jeg gå opp eller ned? Vanligvis bruker jeg å gå ned en størrelse på gravid-klær f.eks. på Boobs.

Skrevet

Gå heller ned enn opp er mitt råd :-)

 

Klærne er fantastiske!

Skrevet

Da har jeg bestilt. Gleder meg til noen nye klær!

Skrevet

Det er mye som ser fint ut!

 

Men det er én ting jeg synes er vanskelig å kjøpe på nett, og det er bukser. Jeg er VELDIG kresen på mammabukser, får helt hetta om de ikke sitter godt, må ikke stramme. Men det er jo så veldig dårlig utvalg i butikkene der man kan prøve!

 

Det vises ikke så godt på bildene på gravidshop hvordan buksene er oppe, noen tips?

Skrevet

Synes også det er vanskelig å kjøpe buker uten å prøve, men man retur-rett når man handler i norske nettbutikker så da kan man returnere det som ikke passer. (koster litt i porto da...)

 

Jeg har bare kjøpt en bukse denne gangen, fra Queen Mum. Fra før har jeg et par bukser fra H&M og en fra Mamalichious.

Skrevet

Tuusen takk for tipset :) Jeg var så lei av utvalget på HM (med all respekt)!

Men nå har jeg fråtset i superfine "vanlige" klær som jeg kan bruke hver dag i de siste fem mnd! Vurderer til og med å spandere på meg den ene superlekre kjolen... Vet ikke om noe jeg må ha den til enda, men tenk om jeg plutselig trenger en fin kjole og så er de utsolgt..? Hehe...

Skrevet

Hei!

Jeg fikk et lite hint om at jeg burde komme inn hit en tur :)

 

Vil takke for tilbakemeldingene, og håper dere som har bestillt vil bli fornøyde med varene.

 

Jeg skal ved første mulighet få tatt noen nye bilder av buksene slik at dere lettere vil kunne se hvordan de er oppe :)

 

Happymum buksene er anderledes oppe enn hva mange bukser er. Buksen går ikke over magen, men den har derimot et "tøybelte" på ca 15 cm som går opp langs magen. Dette vil forebygge at buksen strammer på magen, men derimot kun dekker til magen.

Stoffet er veldig strechy noe som gjør at buksene ser like fine ut i ettertid også. Mange velger å bruke buksene etter fødselen også (meg selv inkludert), nettop fordi de er så behagelige på og at de ser flotte ut.

 

Jeg skal prøve å sjekke innom siden her i mellom.

Skulle det være noe er dere alle velkommen til å sende en epost til:

[email protected]

Butikken er laget for at DERE som gravide skal få en lettere hverdag. Jeg vil derfor stå på pinne for at dere skal få en positiv opplevelse når dere handler på Gravidshop.com

 

Ha et fortsatt flott svangerskap alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...