Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Har mer enn 6 års erfaring og er 33 år,hva burde jeg ligge på i timelønn?
<3 N & M <3 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 men høyeste lønnstrinn på bensinstasjon er under 140kr timen. ligger på rundt 138..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 takk for svar annc,er det lønnstrinn 6 det da? hva heter den tariffen og er det forskjellig fra butikktariff? Vet du noe om det?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Jeg jobber i butikk, 152,- i timen... Litt over tariffen, men da har jeg ikke tillegg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Jobber på en Rema butikk, ansatt i snart 2 år og akkurat steget til 132,- + tillegg..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Jobber i dagligvaren og har 149.69 i timen tror jeg, pluss tillegg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå