Gå til innhold

lønn butikk/bensinstasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mer enn 6 års erfaring og er 33 år,hva burde jeg ligge på i timelønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 sånn ca. Pluss tillegg....

Skrevet

men høyeste lønnstrinn på bensinstasjon er under 140kr timen.

ligger på rundt 138..

Skrevet

takk for svar annc,er det lønnstrinn 6 det da? hva heter den tariffen og er det forskjellig fra butikktariff? Vet du noe om det?

Skrevet

Jeg jobber i butikk, 152,- i timen... Litt over tariffen, men da har jeg ikke tillegg.

Skrevet

Jobber på en Rema butikk, ansatt i snart 2 år og akkurat steget til 132,- + tillegg..

Skrevet

Jobber i dagligvaren og har 149.69 i timen tror jeg, pluss tillegg=)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...