nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Jeg er i slutten av uke 34 og føler at hodet til babyen vil presse seg gjennom livmorhalsen snart. Er dette nedpress? Når jeg sitter og skal reise meg kan det kjennes som at hodet er i veien på en måte. Det stikker og skjærer og føles som at han skal komme ut når som helst. Er dette hodet som har kommet langt ned og kanskje blitt festet, eller er det bare at han tar spenntak i ribbena og dunker nedi av og til? Dersom hodet er festet, er det da fare for at ting skjer før de skal? Jeg har blitt såpass stor at jeg føler meg lei og utålmodig nå, men likevel vil jeg jo ikke at gutten skal komme for tidlig. Min siste va på 4,5 kilo og vil gjerne få et par uker før termin slik at jeg slipper en 5 kilos denne gangen...
s82 Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg har også kjempe nedpress men hodet har ikke festet seg, term i morgen, er visst vanlig at det ikke gjør det, Er 2. gangs..
Smarties 06.08.09 Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Er tredje gangs, og hodet er festet sir jordmor. Var ikke det på andre mann.
babyloveyou Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Er tredje gangs..hode har vært festet i ca tre uker nå...... nedpresset har vært der enda lengre.. 5 dager til termin... mye kynnere på kvelden, men det har jo og vært i noen uker... føler ikke noe som kan tilsi at babyen kommer snart, selv om jeg er veldig klar!!! og babyen er estimert til og være stor! de sier vel at det ikke er så vanlig at babyen fester seg når man er flegangsfødende..men ingen regel uten unntak!!! ;-)
Shiny84 Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 i følge lege er hodet festet her uke 36 og jeg venter 3 mann.. fester seg tidligere og tidligere hos meg virker det som, med nr 2 i uke 37 og nr 1 i uke 38, de to kom på termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå