Gå til innhold

Vil ha deres mening:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har et britax multi-tech barnesete til snuppa mi på 20mnd. Hun har frem til nå sittet bakovervendt og hun har heller ikke noe problem med det.

jeg har lest en del på nettet og ikke minst i manualen til setet og har lagt merke til at det ikke sitter 100% når vi har det bakovervendt. Jeg har nå snudd det andre veien og det sitter bombefast...

Nå har jeg det dilemma at jeg tenker:

1: bakovervendt er best for barnet men bare om setet er montert riktig, hvis ikke så er det jo faktisk utrolig farlig.

2: hvis jeg setter det fremover så er jeg 99.9% sikker på at setet sitter bedre men lille sitter da fremover.

Nå kan man si: ja men sjekket du ikke om det satt bra før du kjøpte det?

Jo vi gjorde det og har helt til nå vært overbevist om at det sitter riktig...men så leste jeg igjen i manualen og der står det veldig tydelig at det skal være avstand mellom en sånn festegreie og setespenna....men det er det ikke her..så den festemekanismen er overflødig når den ikke er riktig brukt og jeg er superredd for at setet ikke står riktig bakovervendt.

Noen meninger?(har ikke kjørt med lille den andre veien enda bare prøvde å plassere det fremover nå)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...