fått nr 2 <3 Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 hei. har kjøpt en vogn. Er sånn flees stoff inni baggen og kalesjen. Men syns det lukter litt rart av det. Noen som vet om hvordan det kan renses? for å evnt. få vekk lukt. Er ikke røyk lukt eller mugg eller noe, lukter bare litt gammel. Noen råd?
cakes Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 har en simo kombivogn etter sønnen min som skal være en type reservevogn (har kjøpt ny også se), og den har stått lagret i 2 år så den luktet litt innestengt, jeg puttet trekket i vaskemaskinen . kjørte det på finvask program. gikk helt fint det:) men det var avtagbart trekk da. sønnen min har en 3hjuling som ikke er avtagbart trekk, den har jeg skrubbet med biotex( brukt svamp) også spylet av med hageslangen etterpå, latt den stå i sola og tørke. blitt god som ny den da..
fått nr 2 <3 Skrevet 6. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2009 tusen takk for tipset Så at trekket inni selve baggdelen kunne taes av, så det får jeg vaske. er i flees så får vaske det på finvask madrassen hadde også flees rund, men tror ikke det var for å ta av så får prøve sånn som du gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå