Molait Skrevet 6. august 2009 #1 Skrevet 6. august 2009 Er nå 5 uker på vei. trodde man bytta på ikm-dagen jeg, men iflg disse ukesregningene sier de nå at jeg er i uke 5:) Har ingen symptomer. Ikke før ikm og ikke etter. Trodde jeg var begynnende kvalm, men det gikk over. Begynte få stiv nakke og vondt i hodet (som jeg fikk sist) men det endte i forkjølelse. Hatt noe mer slaimy grums (ser nesten ut som snørr vett) rundt ikm og dagene etter, men roet seg det og. Hadde det ikke vært for de 4 (jada..hehe) testene jeg har tatt hadde jeg ikke trodd jeg var gravid i det hele tatt. Hadde ikm på fredag. Testet tirsdag morgen med en test kjøpt på island faktisk (var billig der) og blenda første par min, men 30 sek senere skimtet jeg en skygge. Etter 3 min var det helt klart en strek:) Ikke en sterk strek, men man så den fint uten å holde mot lyset eller myse;) Rundt 12-13 tok jeg en el-test (digital) av ren nysgjerrighet for å se om den slo ut. Det gjorde den. Hadde en cb digital og tok den og, og den lyste "gravid" (tok faktisk da 3 dager før ikm og ikke med morgenurin) Mandag tok jeg en vanlig cb til, for å se om streken nå slo sterkere ut. Streken kom opp før vinduet var ferdig fuktet og lenge før pisset kom til kontrollvinduet:D Ble faktisk fartsstriper på streken;) Var hos legen i dag grunnet luftveisinf. (forkjølelse-iiik jeg får nå barn med lav iq!! haha) og ba om hcg prøve. Skal tilbake på fredag for ny. Så får jeg svar på stigning på mandag. Skal ha steget med 66%, så jeg kunne bare ringe ned også regne ut selv. Dersom lavere skulle jeg komme inn og bli sendt på ul, hvis ikke så var det greit. Ønsket måling da jeg ikke orker gå flere uker å ikke vite noe. Ikke kunne begynne glede meg. Var ganske traumatisk sist. Klarer faktisk ikke å få helt den store sprudlinga, gleden, spenningen... Men da hopper jeg nå over til neste forum:) Kommer nok innom og sjekker på noen av dere tenker jeg. Masse lykke til resten av dere! Jo om noen lurte på prosessen...spist folaten min. El-testa. Pos ons, tors OG fredag morgen! Neg fredag kveld. (aldri testa pos så lenge før) Sex onsdag, torsdag og lørdag. Onsdag i "fylla" faktisk;) Har kommet før han har kommet. Ikke reist meg med en gang, men heller ikke ben opp langs veggen. Lå vel en 5-10 min. hehe...og 2 første var misjonær og siste var bakfra;)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Gratulere så utrolig mye håper alt går som det skal <3 lykke lykke til:)
*shehasmyheart* Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Gratulere så mye! Så utrolig gøy! Dette var gode nyheter:) Ønsker deg masse lykke til, og prøv å kose deg... God klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå