LadyLuck & Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 MÅ bare skryte litt av meg selv... Er syke alle mann.. Men trass i det og trass i at magen min monger igjenn føler jeg jeg har vært flink i dag... Bygd togbane med tilhørende by over hele stua.. Hjemmelaget potetmos til lunch.. Bakt boller med ungene.. Hjemmelaga pizza til middag, med hemmelaga fruktkompott/frukt puree med melk til dessert.. Og nå har jeg laga klar trolldeig vi skal leke oss med i morgen... Så nå fikk jeg nettopp spm om jeg er gravid.. (var vist sånn sist..) (Er btw IKKE gravid..) Vet dette nok ikke er mye på en dag for dere, men for meg er det stort å ha energi til så mye på en dag...
Marsipan❤grisen Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Ja, det var ikke verst. Syntes du har fått gjort en god del da ja. Ble forresten veldig sulten av tråden din. Hjemmelaget potetmos, pizza og boller hørtes utrolig godt ut ;-)
LadyLuck & Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 *kremt* bollene var møllerens 1-2-3 pakke, og pizza bunn og fylll fra toro *kremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå