Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Han har aldri tidligere brydd seg om hva han går med eller hvordan han ser ut på håret. Nå går han til frisøren titt og ofte og kjøper seg dyre fine klær. Og trener som bare det. Hvorfor denne forandringen? Jeg tror jeg har full kontroll over han og hadde blitt svært overrasket om han drev med noe snusk.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 er vel en eller annen som har komentert at han var litt for Outdated, og så prøver han å ta seg i skinnet.. enten det eller så er han begynt å blli voksen =)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Egen erfaring tilsier at det er ei annen dame (eller mann) med i bildet, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 lukter interesse for noen andre enn deg dessverre....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Kanskje han er redd for å bli gammel og prøver å se bra og ungdommelig ut. Er jo ikke sikkert han gjør noe galt, men muligheten er jo der.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Høres akkurat ut som faren min da han var utro.. Og du har ikke full kontroll på mannen din. Jobber han ikke, går han ikke ut med venner osv?? Man har aldri full kontroll på noen i et vanlig forhold, og hvis du har det er ikke det bra..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Tenkte det samme, enten så har han fått seg en midtlivskrise.. eller så har han er ei dame på si, eller en dame han er interessert i og vil gjøre inntrykk på.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Tror han er forelsket. I en annen.. Blur jo ikke seine kvelder og overtid på en forelskelse. Så selv om du har full kontroll kan du ikke styre øyner og følelser
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #10 Skrevet 6. august 2009 Det er jo liksom et kjent tegn på utroskap om man plutselig begynner å pynte seg og stelle seg.. Men er ikke alltid det er slik, kanskje han vil se bedre ut for egen del, eller deg.. Jeg har begynt på samme måte.. Trene, se bedre ut, gå litt penere kledd, sminke meg mer.. Er ikke utro av den grunn, men har bare begynt å ta vare på meg selv..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #11 Skrevet 6. august 2009 vil påstå at det i de fleste tilfeller er forskjell på kvinner og menn når de plutselig begynner å pynte seg og vil ta seg bra ut.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Ja det er stor forskjell. En slubbert mann blir ikke forfengelig for et bytte de la ned for flere år siden. Basta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå