☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Positivt, negativt, lykkes med graviditet, ikke lykkes, hvor lang tid tok d før dere lykkes osv. På forhånd takk )
Abracadabra Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 hei! jeg brukte babycomp i ca et år, men vi var ikke aktive prøvere, da...det var mer for å få masse data inn i systemet...og min mann var i asia ifm jobb mye av tiden, mens jeg var hjemme i norge, så det var sånn ca halvparten av tiden vi hadde anledning til å benytte oss av infoen for å si det sånn... den sier jo fra om vi har kost oss på en dag som stemmer med eggløsning, og det var bare to ggr ila det året vi hadde det... MEN den natten vi BLE gravide, da sa jeg at iflg babycomp kan det bli baby av dette her - og jaggu ble det det! så for oss stemte det jo, da. nå har jeg overlatt muskedunderet til min søster og forloveden og håper at de også skal få det til. den er jo litt dyr i innkjøp, men jeg må jo si at jeg var kjempefornøyd. litt av grunnen til at jeg kjøpte den var at barn nr 1 var ivf, vi var uforklarlig barnløs, og jeg ville ikke på p-pillen (eller hormonspiral) etterpå i tilfelle det var noe hormonkrøll som var årsaken...så jeg er jo ekstra fornøyd med at vi klarte å bli gravide selv denne gangen, og har kanskje litt EKSTRA varme følelser for BC pga det, hehe. men det går jo gjerne an å kjøpe brukt...og annen prevensjon/el-tester koster jo det også etterhvert. eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte den mange år tidligere
♥2 små gull♥ Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Jeg brukte babycomp for å IKKE bli gravid, og her sitter jeg da - med termin i oktober. Så for oss funkte det ikke
magica fra tryll Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Hei! jeg har brukt "Pearly" som prevansjon. Det funka kjempefint! Må si jeg synes det var bra å få så god oversikt over syklusen min. Jeg solgte den videre til en venninne, fordi planen var at mannen skulle sterilisere seg etter nr 5. Men nå vet vi ikke helt....;)Så nå bruker jeg bare den oversikten jeg fikk, og hittil har vi ikke blitt gravide igjen..Sier som hun over her,-skulle ønske jeg hadde visst om denne muligheten for mange år siden,-da kunne jeg unngått hormoner, spiral og hele greia. Ikke bra for min kropp ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå