gerd Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Har noen av dere barn der forstoppelse har vært eneste symptom på cøliaki?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Vet ikke noe om eneste symptom. Men, at det er vanlig for de med cøliaki, ja. Men, det visste du vel...he he.
3småtroll♥ Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Datteren min slet med forstoppelse, men ikke det eneste symptomet nei. Selve forstoppelsen kom nok av melk da hun med ubehandlet cøliaki tålte det dårlig. Etter en periode med glutenfri kost gikk det også greit med melk:)
gerd Skrevet 6. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2009 Si litt mer da - hvilke andre symptom hadde barna? Det vanlige med stor mage, dårlig trivsel osv...? Mye vondt?
Pjuskeline Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 Hei. Gutten til venninnen min hadde forstoppelse som eneste symptom tror jeg. Og endel vondt tror jeg. Synes det er så forskjellig; datteren min hadde diare og stor mage, mye luft jernmangel og var slapp, mens sønnen vår aldri har hatt et eneste symptom men har cøliaki allikevel...
gerd Skrevet 6. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2009 hmmm Blir nok eit kobbel med blodprøver i morgon på jenta mi ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå