mammaen til Lukasgolle Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg bestilte i fjor fra minefoto.no , men i år er det ingenting der!!! Husker flere her sa de fantes en svensk side og,som nå her fått norsk tekst i tidsplanleggerene sine..noen som vet net.adr. dit??
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 oi... dette vet jeg ikke... men kunne godt tenkt meg sånn selv!
Gjest amandine Skrevet 6. august 2009 #3 Skrevet 6. august 2009 Ikke jeg heller dessverre, men kommer til å følge tråden for dette vil jeg også ha! Krysser fingrene...
-carina- Skrevet 6. august 2009 #4 Skrevet 6. august 2009 Jeg har sett det, men husker ikke hva den heter... Dytter i fall noen vet! De var fine de... )
AneB Skrevet 6. august 2009 #5 Skrevet 6. august 2009 DEt er noe som heter personligalmanakka.com Vet ikke om du kan få med egne bilder der, men verdt et fosøk, kanskje
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 personligalmanacka.se Du kan ikke få bilder der, men du kan personliggjøre den - og du kan få den på NORSK! Endelig! Når du går inn for å lage boken og er der du skal lage forsiden - se helt nederst på siden. Der skal du skrive inn hva som skal stå på fremsiden. Ved siden av kan du velge startmåned, og om den skal være svensk eller norsk...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2009 Det var det ja! Tusen takk=) Men jeg trodde man kunne ha bilder i denne og,pokker altså!! Fatter ikke hvorfor minefoto har tatt bort en så genial ting fra produktlisten sin!! Jeg får lete litt til da...
Irene Adler Skrevet 6. august 2009 #8 Skrevet 6. august 2009 Fikk tips om extrafilm.no. De lager kalenderbøker med egne bilder i. Står kalenderbøker under produkter. Har ingen erfaring med å bestille derfra.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2009 Tusen takk for tipset! såg bedre ut de enn de svenske synes jeg =) Har sendt mail til minefoto.no å etterlyst filofaxen der..har et håp om at de bare har byttet nettadr. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå