Gå til innhold

Er Michael Jackson gravlagt enda?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom ikke hørt noe enda...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Familien har ifølge ryktene nettopp klart å krangle seg frem til hvor han skal gravlegges, og det ble visst ikke på Neverland-ranchen.

Skrevet

Er ikke han på Hawaii og deler en hamburger med Elvis da? :o)

Skrevet

Hvordan oppbevares de når det går så lang tid egentlig...det har jeg tenkt på...hilsen ei som savner M.J:-)

Skrevet

Noen som vet?

Skrevet

Oppbevares vel på kjølerom da?

Skrevet

Haha, du den tanken har jeg også tenkt!! :-)))

Det hadde vært elegant!! :-)

 

Det begrenser seg vel hvor lenge en kan oppbevare et lik i et kjølerom også, tross for at han er full av ikke-menneskelige ting i kroppen...

 

 

 

 

Skrevet

Men det er jo så lenge siden han døde (dessverre) kanskje de balsamerer han da? ell?

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

ja, balsamert er han helt sikkert og blir sikket oppbevart kaldt og sterilt enn saa lenge. Har hoert at hjernen er et annet sted for toksiologitesting..

Skrevet

-og noen stjal nesa hans! Ikke tull engang.

 

Mange Spaniavenner her, forresten! ;) Selv om dere to ikke kjenner hverandre.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

alvorlig? noen stjal nesen hans? he he

Skrevet

Ja det sa dem på REM, eller de heter vel Talk Radio Europe nå.

Du burde lytte til dem, de er morsomme!

Skrevet

Hvem har stjålet nesen hans og hva skal de med hjernen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...