partyoffive Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Som dere ser vet jeg kodene for og å, men har mistet/glemt koden for o. Noen som kan den? Andre med tastatur fra USA?
Miss Foster Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hvis du glemmer det så kan du gå inn på symbol i Word og trykke på æ, ø eller å - da står det nederst der hva du må trykke av knapper for å få det opp.
yummy Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 jeg har amerikansk tastatur, stilt inn på norsk tror jeg??? Hos meg er å klammetasten rett til høyre for p, ø er kolontasten til høyre for l og æ er anførselstegnet to til høyre for l. Vet ikke om det blir det samme for deg?
*Little Miss Sunshine* Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Du kan holde 'alt gr' inne og trykke på numerisk keyboard: 145 = æ 134 = å 149 =ø
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 her fungerer alt + 0229 for å alt + 0230 for æ o husker jeg ikke..... Hvordan stiller du den inn til norsk meandmybaby? Og hva betyr meandmybaby? Is someone mean to your baby? LOL!
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 alt hva? gr? har jo alt knappen, men hva er alt gr? skal prove alt og de kodene du lister på num lock.
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2009 Tskk jenter! har skrevet ned det dere nevner og skal teste. Det er tydeligvis mange muligheter her.
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2009 TAKK skulle det stå. Må legge meg Zzzzzzzz....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 alt er på venstre side av space/mellomromsknappen, alt gr er på høyre side For å få @, må jeg i alle fall trykke alt gr og 2 på mine pc-er
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2009 Ikke her - står bare 'alt' på mine på begge sider. Shift + 2 knappen for @.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. august 2009 #13 Skrevet 5. august 2009 shift + 2 = " her hos meg Alt gr er kanskje ikke vanlig i USA da
yummy Skrevet 5. august 2009 #14 Skrevet 5. august 2009 Forandre tastaturet til norsk: Gå inn på control panel. Klikk på regional and language options. Velg så keyboard and language options og change settings. Her legger du til norsk. Veldig enkelt og greit. Blir lit kluss med noen av tegntastene ettersom du får noe annet enn det som står på men er du vant til norsk tastatur er det jo greit. Ingen er slemme med babyen min, babyen min er heller ikke slem:)
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2009 He-he, merkelig så forskjellig det skulle være. Har " og ' på egen/samme knapp på min.
partyoffive Skrevet 5. august 2009 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2009 Skal prove det. Tusen takk:) Er ikke vant til norsk tastatur. Har skrevet på am. tastatur i 10 å, og tok med PC hjem fra USA. Var ikke meningen og være frekk mtp nicket ditt. Dårlig forsok på humor, sorry... bare lurte på hva det 'betydde'. trodde forst det stod 'Mindmybaby' som i 'passpåbabyenmin', LOL! Så at det stod 'mean' - så lurte på hvem som var mean? Anyways.....altofr trott for logikk, he-he. Godnatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå