Gå til innhold

Søkt om tidlig ultralyd i dag


Flo_Isak

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært hos legen min, og det ble søkt om en tidlig ultralyd jeg kan få i uke 8 eller 9 ved sykehuset Buskerud. Håper jeg greier holde på barnet såpass lenge. Blir spennende å se om det fins liv der inne. Er det flere her inn som faller inn under å få tidlig ul pga sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos legen i dag og får forhåpentlig vis komme inn til Ul i morgen.

Ikke så kult dette. Begynte å blø for noen dager siden og føler meg ganske viss på at jeg har mistet.

:'(

 

Lykke til til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje at jeg får tidlig ul. Hadde en sa i uke 13 i des og en i uke 7 i april. Fikk beskjed om at var "uflaks" begge gangene, men hvis det går galt denne gangen også......altså at det blir tre sa på rappen så får vi utredning.

Får bare håpe......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får beholde spiren denne gangen.

Jeg har jo mistet 3 ganger på rad, og var i full gang med utredning nå.

Men greide å bli gravid igjen på nytt, så da må hele prossessen startes opp igjen om jeg evnt skulle miste denne gangen også. Litt tungt å tenke på, men denne gangen skal vi greie det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal søke om tidlig UL fordi jeg har veldig store sjanser for å få tvillinger(begge mine foreldre er to-eggede tvillinger), og fordi jeg mistet før i år. Vil se at det er liv der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff av meg Flo_3sa+aprilspire.....håper virkelig at det går bra denne gangen. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, tror det er viktige å tenke positivt:)

 

Vi får holde motet oppe alle som har mistet, det skal gå bra denne gangen:)

 

Spennende å høre om det er tvillinger etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sa til meg på sykehuset at om jeg ble gravid igjen var det bare å ta kontakt så skulle jeg få tidlig ul. Blir likevel bare det ene øyeblikket med "trygghet". Man vet jo ikke hva som skjer 5 min etterpå. Men klart man ønsker det jo forde.

 

Regner meg jeg kommer til å gå privat denne gangen.(lege) Blir fulgt opp på litt annen måte. Des har han ul-apparat på kontoret sitt så kan ta ul når jeg vil i grunn.

 

Kommer uansett til å benytte meg av tilbudet om tidlig ul på sykehuset. Vet ikke helt når jeg ønsker det jeg. Er lite man ser før uke 7-8. Tatt hcg-måling nå. Venter resultat på stigning (håper man da) på mandag. Så tenkte bestille en da om en 3 ukers tid.

 

Skal uansett ha en rundt uke 12. Kunne i grunn tenkt meg en i uke 14 og jeg. Siden alle jeg har mistet er etter de hellige 12 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra sykehuset i går. og skal på tidlig ul førstkommende tirsdag :)

Jeg er overlykkelig og håper spiren holder seg der inne frem til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :D Det kommer til å gå bra!

Jeg venter på brev jeg også nå.....håper jeg får til uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal søke om tili ul,jeg har hatt 5 sa`er og 1 exu så jeg ble lovet hjelp...

håper virkelig at spiren sitter godt fast denne gang,dette blir vårt 3 barn,vi har 2 gutter fra før=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...