Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hei, Da jeg fikk min første for ca 5 år siden var det mye negativt om våtservietter. Helsesøster ba oss om ikke å benytte dette. Ikke noe problem for barnet mitt fikk utslett av dem likevel. Men nå har jeg nylig fått en liten igjen og lurer på om våtservietter har blitt bedre nå i 2009? Mindre tilsetningstoffer ol. Hva er eventuelt innvendinger mot å bruke disse en og annen gang på tur? Kom med innspill:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Herregud hvor lei jeg er den debatten nå - den er diskutert oppover, nedover, bortover, overfor og i mente. Vil du bruke våtservietter så gjør endelig det. Jeg er storforbruker og de blir brukt nesten hele tiden - so what liksom. Går for coopen sine da de ikke har parabener.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Jeg bruker våtservietter på tur. Enkelt og veldig praktisk. Om det er ok eller ei vet jeg ikke, men nå og da skader vel ikke??
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det er vel bedre enn å gå med bæsj i rompa. Men personlig ville jeg ikke brukt det om det ikke var nødstilfelle. Sjelden jeg skifter på ungen uten vann i nærheten. Synes det er mye bedre å skylle av stoffene i våtserviettene og så bruke dem i så fall..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Våtservietter var for meg fy fy før jeg fikk min nå.. Men etter hun var født var det ikke fy fy lengre! Så enkelt HS sa til meg at det ikke var noe problem med våtservietter eller noe annet så lenge det var parfymefritt.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Best å bruke vann men vi bruker våtservietter. X-tra sine som man får på coop butikker er best i test så jeg bruker de.
Gjest Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Har to barn og har aldri brukt noe annet enn våtservietter ved bleieskift.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 bruker vann og klut hjemme og servietter når vi er borte. tror ikke det er så farlig nei. aldri sett noen reaksjon på det =)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #9 Skrevet 6. august 2009 Vi bruker og kun våteservietter ved bleieskift, og det ar funket helt fint. Aldri sår eller noe. Bare pass på at det ikke er parfyme, alkohol, o.l i våtserviettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå