Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da setter jeg opp en ny IKM tråd igjen.

Det må da være flere av oss som venter i spenning nå?

Ugla: 18.08.09 (6 forsøk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, venter i spenning jeg også:-)

Har IKM 16.08.09, dette er mitt 2. forsøk.

Skrevet

IKM 12.august. Lykke til dere andre!5.forsøk på meg, en SA i mars.

Skrevet

Lykke til jenter - jeg krysser fingrene for dere:-)

Skrevet

Jeg har IKM 17.8.09 (2.forsøk og dobbel inseminasjon).

Skrevet

Så herlig at vi er flere, godt å dele ventetiden med noen.

Symptomer på noen enda?

Satt opp liste jeg:

Eliza68: IKM 12.august. 5.forsøk på meg, en SA i mars.

Enna: Har IKM 16.08.09, dette er mitt 2. forsøk

Fylgje: Jeg har IKM 17.8.09 (2.forsøk og dobbel inseminasjon).

Ugla: 18.08.09 (6 forsøk)

Krysser alt som krysses kan!

Skrevet

Hvordan går det med deg Eliza? Har du testet?

Venter i spenning...

Skrevet

da har jeg testet negativt idag. Faen også!men, har ikke fått mens ennå, så tviholder på et siste håp......................selv om det nok blir å forberede seg på nok en tur.

slitsomt og trist.......

Håper dere andre har bedre lykke!

Skrevet

Uffda, eliza68, det var veldig leit at det gikk sånn! Det er som du sier slitsomt å holde på i dette gamet, men vi må jo bare stole på de som sier at det er verdt det til sist.

Skjønner at du er trist og skuffet og håper du kommer deg ovenpå igjen fort.

Klem fra

Skrevet

Uff da Eliza. Vi er litt i samme bås (vi mistet omtrent samtidig) så jeg føler veldig med deg.

Det er utrolig trist, med på ett eller annet mystisk vis henter man seg faktisk opp igjen og klarer forsøke videre. Vurderer du IVF? Har så smått begynt å tenke på det..

Skrevet

Takk kjære bumpi og ugla!jeg setter stor pris på omtanken, og jeg vet jo at dere vet akkurat hvordan det er. Det hjelper. Har vurdert IVF ja, men har 3 donorstrå igjen som er kjøpt og betalt(for dyre dommer) og ligger hos Nordiv\ca, så prøver de først.

Venter i spenning på dere andre................

Skrevet

Jeg føler jeg har en del symptomer denne gangen, men det er første forsøk med pergotime, så jeg er veldig avventende i forhold til om det fremdeles er medisinene som påvirker meg.

Bare fordi jeg er nysgjerrig. Kan du bruke de donorstråene du har på ivf forsøk? Eller er det du som helst ønsker ins?

Håper det går litt bedre med deg idag!

Skrevet

takk for omtanken Ugla!

jeg vet iike om jeg kan bruke de donorstårene jeg har igjen på IVF. Hadde håpet på inseminasjon grunnet økonomi og å unngå hele hormonprosessen, men det ser jo dårlig ut!

Har du reservert flere donorstrå?Og har du IVF?

Har ennå ik fått mensen, så henger meg på håpet!Tar en ny test om noen dager hvis jeg ik får mens.

Lykke til-venter med spenning på ditt resultat!

Skrevet

Skjønner godt du vil unngå ivf. Det endrer jo prisen ganske drastisk.

Vi er fremdeles på inseminasjon vi, men har ikke reservert donorstrå. Om det ikke lykkes nå blir det nok enda ett forsøk med ins før vi vurderer ivf, men da vurderer vi i så fall å søke oss til Rikshospitalet.

Vi giftet oss i sommer så da kvalifiserer vi jo til å søke dit. Da vurderer vi faktisk å søke oss inn begge to, for å få utredet hvem av oss som har størst mulighet.

Så du har ikke fått mensen enda...spennende...kanskje???.. Krysser!!!

Skrevet

Ja der kom mensen.................sent men, tja det kan vel være pergo?Ikke vet jeg.Da er det ny runde med pergo formeg.Skal ta en tablett daglig denne gangen, ikke 2 som sost. Dette fordi det ble 3 egg, og 1 ble destruert.Så jeg ble antakeligvis overstimulert.

Tvi tvi til dere ugla!Dere er tross alt heldige som kan få det her i Norge som lesbisk par da.Man får se det positive der man kan..............

Så dere har ikke reservert donorstrå?Måman ikke ha noen liggende og vente på Nordica?Selv har jeg etnisk donor(siden jeg har en datter som r brun fra før), og må spesialbestille.Dyrere er det også selvsagt..................

Skrevet

Det var synd da..'

Det er ikke nødvendig å ha dem liggende. Jeg ringer bare og sier ifra, så fikser de en som møter profilen noenlunde. Det skal sies at vi ikke har veldig spesifikke donorønsker.

Jeg har skjønt at pergoen kan klusse med det meste, det er derfor jeg er livredd for å overtolke symptomer nå.. Kjenner jeg er veldig klar for å lykkes nå..

Skrevet

Tror dessverre ikke det lyktes for meg denne gangen, da mensen er på vei. Æsj...

Skrevet

Uff..det var kjipt å høre.

Har hatt en tung dag idag. Noe sier meg at det ikke blir positivt denne gang heller..

Men skal vel ikke gi opp riktig enda.

Skrevet

Svakt positiv test idag!!!!

Kanskje?

Det er lov å håpe!

må ut og handle clearblue digital idag

Skrevet

Å Ugla! Nå ble jeg glad!! Krysser alt for at du får sterk positiv i løpet av dagen!!!

Husk bare at det kan ta litt tid før den blir sterk noen ganger da, så du ikke går i kjelleren om den fortsetter å være svak positiv utover dagen : )

Dette blir en bra uke for oss begge, vet du ; )

Klem

Skrevet

Hvordan går det med deg, Fylgje? Det var leit at det ikke satt denne gangen, men du skal kanskje prøve igjen?

Skrevet

Må innrømme at jeg synes det er litt tøft. Jeg hadde så stor tro på denne gangen da jeg hadde mensmurringer og ømme bryster ihvertfall 1 uke i forkant av IKM, men men jeg er ikke den første som har hatt "placebosymptomer". IKM har ikke kommet for fullt (kun spotting), men kommer nok i dag eller morgen. Det kjennes sånn ut på kroppen.

Jeg kommer til å prøve igjen, men er usikker på om jeg skal gå for enkel eller dobbel inseminasjon. Hvert forsøk blir jo så dyrt om man skal ta dobbel. Er det mange av dere andre som tar dobbel inseminasjon?

Gratulerer med positiv test Ugla!

Skrevet

Det var synd Fylgje, men har du testa da?Har ik prøvd dobbel ins selv, emn har tenkt på det.Det r jo så mye som skal til for å få det til å klaffe på 24 timer.

Ugla-så spennende!Svakt positiv er jo positivt!Hold oss oppdatert dA!

Skrevet

Nei, jeg har ikke testa. Mulig jeg gjør det i morgen.

Hva med deg, enna, hvordan går det med deg?

Skrevet

Her ble det desverre negativ test :-(

Satser på at alle gode ting er tre, ny tur om ca 10 dager :-)

Gratulerer så mye med positiv test Ugla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...