simla+kalv Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg har vondt øverst i magen, liksom oppfor navelen. Noen som har peiling på hva d kan være? Er i uke 31. Vet jo at d ikke trenger henge sammen med graviditeten i d hele tatt, men... Jeg spør her likevel.
nynne78 Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg var nettopp i denne situasjonen i dag. Du skal være observant på smerter øvers i magen på høyre side. Der sitter leveren og dersom du kjenner en intens smerte som ikke er i livmoren, men i de indre organer kan det være leveren som svikter og et tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg var inne i dag på kontroll pga høyt blodtrykk og kjente noe smerter i dette området. Jeg er en uke etter termin nå, men de tok det seriøst. Jordmor på føden sa imidlertid at smertene skal være helt intense og er ikke til å ta feil av. Mine litt udefinerbare smerter i området var ikke i nærheten av det hun etterlyste. Men ta en prat med jordmor eller ring føden, så får du mer info. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå