Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 svigermor driver og rydder i skuffer og skap uten min tillatelse, i dag har hun ryddet i regningsbunken vår og da har hun jo selvsagt kommentert hvilke regninger vi har og diverse annet hun ikke har noe med. Greit nok at hun rydder i kjøkkenskapene våre, men jeg ser helst at hun ikke rydder i våre private papirer. Hvordan si ifra på en måte som gjør at hun ikke blir sinna??
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 LIGG UNNJA PAPIRANJ MINE, DI PESSFETT! Hadde jeg sagt. Selvfølgelig. Eller, "kan du vennligst drite i å snike i regningsbunken vår? Trenger ikke å ryddes den sjø. "
Libido- Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 kjempefint at du hjelper til å rydde, men siden jeg føler at skuffer er privat kan du heller hjelpe meg med xxxxx Trengs vel ikke så mye fantasi til å si fra?
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Ikke trønder.. reservetrønder som de så "fint" kaller oss møringer... =P
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 ja silja.. må jo ha nånn i reserve når svineinfluensan har komme
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #8 Skrevet 5. august 2009 Reservetrøndera er de i fra Nord-Trøndelag. Folk fra Møre er møringer. Hilsen en ekte trønder
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #10 Skrevet 5. august 2009 Ekte trøndera kommer fra Sør-Trøndelag, så da er jo også sannsynligheten stor for at noen kommer fra Trondheim ja. Men itj æ )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå