Gå til innhold

Herregud for en kjærring jeg har blitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De jeg leier av (bor i underetg.) Har visst fest i kveld.. Danser så det knaker i taket, og spiller det beste av spicegirls og westlife.. Jeg syns det er skikkelig plagsomt!! men men, kanskje jeg skal ha en heidundranes fest snart og ta igjen :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg er mer kjerring i kveld.. sitter her å tenker på alternative måter å dampe pinnekjoett på, for en dame jeg ikke kjenner engang ;) og gir råd om hvordan "gi hjemmet en behagelig duft" he he (skrev på en tråd langt nede på siden ..) Jeg er kjerring i kveld jeg.. irriterer meg over naboen gjoer jeg hver dag uansett ;)

Skrevet

haha! Kanskje vi skulle hatt en kjærrnig-konkurranse her inne?

Skrevet

Melder meg på! Sitter her å irriterer meg grønn over guttungen som bor over oss som spiller fotball inne NÅ. Bruker betongveggen til mål og tramper med helen først der han løper frem og tilbake over gulvet.... Samtidig som jeg prøver å få med meg bonderomantikk! :s Usj altså!

Skrevet

Hehehe..

Jeg har sikkert ikke blitt kjærring enda jeg da!

Nabogutten har hatt fest 3 kvelder på rad på altanen som ligger vegg-ivegg med soverommet mitt.

Synes at det høres herlig ut og mimrer tilbake til da jeg var 18.

De sitter ute med øl, stearinlys og kassegitar. Har damebesøk og greier..;)

Skrevet

Hørtes jo ut som en koselig fest dine naboer har. Nå har det gått over til techno på full guffe, mens de hopper så jeg er redd for å få taket i hue snart! Det skal ihvertfall bli radioen på full guffe her når vi våkner i morgen tidlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...