Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat på terminen 20 juli voknet jeg av smerter i venstre lyske å tenkte at nå må jeg på do. var på do å tisset å gikk nede en tur,i nederste trinn kjente jeg litt vann som rant å det stemte litt vann å blod men ikke verre en at bindet var litt bløtt.satte meg på kjøkkenet litt, å der kom første rie.^Å den var megasterk. skjønte at dette kom til å gå fort så jeg begynte å pakke, hadde ikke gjort det heller sjø:) vekte mannen når pakkinga var ferdi å vekte største jenta som måtte passe de andre barna å ringte føden. Riene kom 5 å 10 i slengen uregelmessig men kjempesterke de på føden mente jeg måtte ha amulanse men det ville jeg ikke hadde tre min til sykehus,vi dro nedover å fikk hakeslepp når jordmor sa at her er det bare 1 cm åpning jeg ble irritert å sa at da måtte jeg ha noe for sånn kunne jeg ikke ha det i mange timer var jo vant til at riene starter litt rolige for så å øke i styrke, men jordmor sa dette kommer til å gå fort for riene er veldig sterke.gå å få dere litt frokost på kantina å det gjorde vi.Kantina var full av leger, pas og sykepleiere å jeg lagde kø i kassa så jeg sa til mannen min at jeg ville opp på føden for riene kom hele tiden å det var ikke gøy å stå til utstilling, å at vi gikk opp var bra for jordmor ville sjekke når jeg kom dit å sa ojj her er det fødsel 10 cm var det å jeg fikk sjokk. etter 2 eller 3 pressrier var lillegutt ute satt fast litt i skuldrene men jordmor vred litt å plopp så var han ute. lillegutt hadde vond skulder i tre dager men var ellers frisk å såååååå fin 3860 gram og 50 cm var han å nå koser vi oss veldig gled dere damer å så håper jeg dere får en like fin å enkel fødsel som meg. Må legge til da at det er nr 5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper virkelig jeg får en like fin og enkel fødsel som deg, ja! :)

Gratulerer så mye med den lille gutten deres! :)

Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye med vel overstått fødsel! Kos dere masse alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...