Gå til innhold

Jeg elsker deg mamma!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og handlet med minsten på 2 1/2 år istad.

han sto i handlevogna og plutselig så sier han " jeg elsker deg mamma" !!! Så smiler han !!!

Ble jo nesten rørt til tårer jeg da : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk :-D

Har en på samme alder, og de er jo utrolig nydelige...

Skrevet

eneste grunn til at jeg ville hatt flere barn er denne to-treårpsalderen... Så herlige.Sjarmerer oss i senk..

 

 

Skrevet

Ja, dååån ;-)

Merker at storebror har passert den uskyldige sjarmen (selv om han selvsagt også er verdens beste)

Skrevet

Åååå- det er så skjønt!!

 

Datteren min er ekspert på å smelte meg. I går fikk jeg en skikkelig skjennepreken av henne om horfor jeg skal bestemme alt, hun mp også bestemme etc etc..

Jeg så sikkert litt lei meg ut/sint ut, da hun plutselig avbryter seg selv o sier: "Men jeg elsker deg mamma og vi er bestevenner for alltid".

 

Hmmm...hun kan sine triks lille jenta mi;-)

Skrevet

Hahaha så utrolig herlige:-D

Skrevet

ja den 2-3 års alderen er utrolig herlig...............

min trassne 4 åring er ikke like sjarmerende om dagen ; )) hehe........han kan erte på seg en gråstein!!! men jeg er jo like glad i han da hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...