Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Var og handlet med minsten på 2 1/2 år istad. han sto i handlevogna og plutselig så sier han " jeg elsker deg mamma" !!! Så smiler han !!! Ble jo nesten rørt til tårer jeg da : )
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Sukk :-D Har en på samme alder, og de er jo utrolig nydelige...
Gjest Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 eneste grunn til at jeg ville hatt flere barn er denne to-treårpsalderen... Så herlige.Sjarmerer oss i senk..
Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Ja, dååån ;-) Merker at storebror har passert den uskyldige sjarmen (selv om han selvsagt også er verdens beste)
cherry coke Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Åååå- det er så skjønt!! Datteren min er ekspert på å smelte meg. I går fikk jeg en skikkelig skjennepreken av henne om horfor jeg skal bestemme alt, hun mp også bestemme etc etc.. Jeg så sikkert litt lei meg ut/sint ut, da hun plutselig avbryter seg selv o sier: "Men jeg elsker deg mamma og vi er bestevenner for alltid". Hmmm...hun kan sine triks lille jenta mi;-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2009 ja den 2-3 års alderen er utrolig herlig............... min trassne 4 åring er ikke like sjarmerende om dagen ; )) hehe........han kan erte på seg en gråstein!!! men jeg er jo like glad i han da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå